26.mars

Klockan är snart 8 på morgonen, och väntar, om ska jobba idag eller inte. De kan ringa ju tills klockan 10, om de ringer, måste gå och jobba. Men vill inte börja stressa, om ska till jobbet. Bättre att de ringer senare idag, att ska jobba t.ex imorgon. Men känns att det finns inte jobb denna vecka. Nu nästa månad ska jobba säkert mer, för att det är många som slutar nästa månad med anställning. Jag vill jobba mer ,än jag har anstälning. När ska jobba nu på hotell, då kommer prata med husfru, att om jag kan börja hos de jobba från maj kanske. Då kommer få min slutlön i maj. Annars får i juli. Kan inte vänta så länge. Och i maj planerar att köpa bilen nu. Kollar redan nu runt, och det finns så fina bilarna, som skulle köpa redan nu, om skulle haft pengar. Igår M skickade meddelade, att han ska till London för intervju för skola, den 15. april .Det betyder kanske , att han kommer att flytta dit, då kommer bli alldeles själv. Och det blir jobbigt för mig. Måste hitta snart en kille, som kan bli nåt mer än bara vän....men just nu är lite trött med alla som jag chattar. Igår denna kille ringde inte tillbaka. Dumma han, det var nåt, som jag sa honom, och han tyckte inte om mig mer. Ska läsa lite boken, sen ska börja plugga igen. Snart ska gå och hämta J. Jag skickade meddelande till denna kille idag, och han sa , förlåt att han ringde inte tillbaka. Och fick chatta på skype, men inte så länge. Han ville se mig mer, men när sa "nej", så stängde han bort mig. Jag bara fattar inte, vad vill alla män här , bara att se tjejerna nakna, bara tänker på sex. Jag börjar bli trött om det. Finns inte mer normala här, känner jag nu. Bättre att börja titta ut mer, att fånga nån kille kanske. Det är svårt att hitta på nätet nån trevlig, snäll , snygg kille. Senare ska prata med M, när han ska åka till London. Hoppas att han ka ta J , när jag ska skriva högskoleprovet. Jag börjar bli trött om honom. Han kan ta J, utan att han stannar här. Jag skulle behöva också lite tid på mig själv. Och jag ska inte berätta till honom, när ska köpa bilen, eller att nån kompis ska hjälpa mig. Annars kommer han igen mellan, att förstöra. Solen ute, ska till biblioteket, sen ska hämta mitt paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0