27.mars

Klockan är snart åtta, och väntar samtal , om ska jobba eller inte. Det är så tråkigt, att inte veta. Jag vill ju jobba, få timmarna ihop. Räknade nu timmarna, och det blir nästa månad minus ca tiotusen igen. Jag vill inte låna igen. Och i maj vill ju köpa redan bilen. Men vet inte, om kan. Bara om jag ska sluta avtal med , och börjar jobba på hotell. Jag måste prata ju först med hotell, om de kan erbjuda redan nu jobb, som jag skulle önskar fem dagar i veckan. Ja, det känns, att ska träffa en svensk kille. Vi skickar meddelande nu varje dag varandra, och han började nu skriva "kram" i meddelande. Det kan betyda nåt, att han har nån intresse att träffa mig. Men kan inte ju börja , att hoppas för mycket. Jag väntar hans första steg, att bjuda ut mig, att träffas. Vi ska få se. Han brukar läsa sina meddelande efter klockan 5. Så nu måste jag vänta tills det att han ska svara nåt. Han ser ut ganska bra, han är också 35, som jag, då måste det vara bra , att träffa nån, som är likagammal. Hoppas att M ska svara idag, när han ska åka till London. Han sa nåt, att han ska ta J ,när ska skriva provet, men man kan inte lita på honom, han ändrar sig snabbt. Ska läsa lite, lånade igår nya böckerna, att läsa, men måste plugga med. Jag har lite svårt med engelska, men måste träna mycket, att bli bä'tter, och tränar gamla proverna, för att det brukar komma samma texter där ju. Snart ska hämta J, hon vill inte att hämtar henne för tidigt. Nu hämtar henne vid klockan 5. Har pluggat idag, läst boken. Chattade imorse med en ny kille, men han bor i Borlänge. Han är trevlig att prata, kanske senare ska chatta vidare. Väntar när min spraydate kille svarar, han brukar svara efter klockan 5. Och min gammal kompis på MP G var online idag klockan två. Har sett han varit inne nu tre kvällar irad, och nu på dagen. Ändrade mitt bild, och skrev meddelande-hoppas allt bra med dig, det var länge sen när han svarade nåt till mig, men tror inte att han ska svara nåt. Men vad gör han där, om han har hittat nån. Jag har ju bara 10 dagar kvar vip, att kan svara , sen kommer inte mer att kunna svara . Ute är det solen igen, känns våren, men började känna lite att blir sjuk kanske. Sitter här, och är lite besviken på G. Han läste inte mitt meddelande sist, och nu är han online. Jag klarar inte att se hans bild där, och han läser inte mitt meddelande. Att han är här aktiv, betyder ju att det gick inte så bra med denna tjej. Han skulle inte varit nu så ofta här ju. Jag väntar ju inte att han ska svara mig nåt, men han kan ju vara snäll mot mig med, att säga "hej, att jag mår bra" , bara att få prata med honom, jag saknar att prata med honom Vi har ingen kontakt nu över en månad. Men tror att han tror att jag har hittat nån redan. att han svarar inget nu. Nu är han igen offline, utan att läsa mitt meddelande. Jag väntar nu min spraydate kille meddelande, han har inte varit inne. Kollar ju hela tiden nu , när han svarar. Och chattar med denna kille, som imorse. Och idag ändrade min profilbilden, och la upp en ny bild, och har fått ca 200 besök under dagen, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0