28.mars

Torsdag, klockan är snart åtta, J är i skolan, och väntar, om ska jobba idag eller inte. Känns att inte, men man vet inte aldrig. Börjat fundera mycket med livet, med allt vad ska göra. M vill att jag ska ta hans bilen, när han ska flytta . Men jag vill inte ha hans bilen, det är för stor, jag vill ha mindre bilen. Jag har stora problem vid parkering, kan inte köra ut, igår var helt slut, hur ska åka ut. han sa att jag skulle själv tänka, hur ska köra ut. Men det är bra, att han lånar nu mer och mer sin bilen, att ka träna mycket, innan ska köpa egen bilen. Jag vill köpa redan i maj, men men. Det är inte långt kvar dit. Jag måste börja jobba nu, och helst redan i maj börja jobba på hotell. Hoppas att nästa vecka efter påsk, kommer det bli jobb. Det är nu många som har slutat med anställning. Och hitta nån snäll kille. Jag chatta med denna nya kille, men det kommer inte bli nåt seriös mellan oss. Andra kille svarade inget igår, han var inte inne , inte alls. Nu hoppas lite på honom, kanske kan träffas honom. Känner att han vill träffa mig, han är intresserad av mig. För att han skriver nu "kram" med sina meddelande. Det betyder nåt. Vem vet, det kan komma nån samtidigt nån helt plötsligt ju också , utan denna nätdejting. Nu kommer J vara ledig fyra dagar. Vad ska man hitta på? Att inte stanna hemma alla dagarna. Tänkte att hon kan vara med M nån dag. Att kanske kan träffa nån. Och nu är det bara en veck kvar tills provet. Måste plugga mycket mer nu. Ska läsa lite boken, sen ska börja med mathe igen. Jag orkar inte tänka på mathe, min huvudet funkar inte så bra. Jag tänker bara på killarna. Jag är så besviken på G, att han svarar ingenting. Varför. ? Och han var inne, igen klockan två. Det måste vara säkert nu, att han är inte mer tillsammans med denna tjejen, att han söker nån nya här nu, och han vill inte träffa mig, måste förstå honom , och släppa honom. Det känns så lätt med honom att chatta, med allt. Väntar nu att Tobbe( spraydate) kille ska svara, men han har inte varit inne, kanske han har åkt bort,eller han har mycket att göra, han har ju egen föredag. Ah , nu vill träffa bara honom. Om bara vi kan träffa varandra. Om bara han ska bjuda ut mig, att han ska säga först att vill träffa mig. Det är solig ute, och lånade mitt sl kort till M, och han lånade sin bil , att kan hämta J. Jag kan inte fatta, att ska få köra ensamma bilen nu.... Och G var igen inne, jag måste lämna honom bakom, men kan inte. Måste radera hans meddelande, att ser inte honom, men det går inte. När jag loggar in, och ser direkt hans bild, om han är online .Och nu denna andra kille, som började chatta igår. Vi smsa de nu. Och han ville träffas redan nu. Men sa ,som det är , att kan inte bjuda sovplats hos mig, att kan träffas på dagen. Och nu han är besviken på mig, att han tänkte att jag ville träffa . Han ville att sova med mig, känns så. När hade sagt att kan inte bjuda sovplats, då var det slut. Och ja, han ville ha sex med mig bara. Nej, tack. Jag vill träffa nån, jag vill, men kan inte bara så snabbt. Och just nu vill träffa denna T,men han är borta , han har inte varit inne nu några dagar. Tror att han har åkt bort nu , när det är påsk. Jag vill inte börja hoppas hela tiden, som börjar chatta, att det ska bli nåt. Men det är nåt med honom, att vill träffa ju honom. Men vill inte vänta för länge , som det var med G, att blev så besviken. Jag känner mig trött att bara dejta dejta, och inte träffa nån, som jag kan fortsätta med. Som det var med N....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0