29.mars

Äntligen ledig, sov tills klockan 9. J vaknade vid klockan 5 som vanligt. Sov sent igår. Chattade med en kille. Han sa vad han vill, han vill ha sex, då svarade nej tack, det vill inte jag. Sen prata med honom lite per telefon. Jag kan inte träffa, om man vill ha bara sex. Nu har raderat mina meddelanden, G-s meddelande är med nu raderat. Jag vill inte se mer hans bild överallt, när jag loggar in. Nu tror jag, att denna tjej lämnade honom, och han är sårad igen. Ingen ide att börja pressa sig honom nu. Han vill inte , då han vill inte. Nu igår skrev T, trodde inte att han svarar , tänkte att han är borta. Han vill inte svara på mina frågorna, nu frågade om jag gillar mörka. Jag svarade som det är, samt de att de är inte seriösa. Nu frågade honom, vilka tjejerna gillar honom själv. Vi ska få se, när han ska svara. Önskade "glad påsk" honom med. Nu ska få när han ska svara. Jag vill ju att han ska visa intresse att träffas. Men inte än. Jag måste städa hemma, men har inte så stor ork just nu. Känner mig trött, vill ligga bara i sängen. J vill göra denna och sen denna, hon kan inte sitta still. Ska få se, vad ska vi hitta på. Vill inte stanna inne hela dagen. Loggade in, och G var online, loggade direkt ut. Jag klarar inte mer att se hans bilden, det gör ont. Det var nåt, som jag tyckte hos honom, tills han erkände att han hade träffat annan tjej. Och nu är han tillbaka ruta ett, utan att ta kontakt med mig, det var han som sa att vi kan vara vänner. Han bryr inte om mig mer, han bara läser mina meddelande ju. Jag vill satsa nu till denna andra kille T, och jag börjar hoppas för honom. Väntar nu, när han ska svara igen. När han ska fråga, om jag vill träffas. Kanske ska ta själv denna steg att fråga att träffas. Jag vill ju träffas. Kanske han är nåt som andra är. Han skrev också, att svårt att hitta detta rätta. Jag vill inte vara ensamma, och snart kommer jag fylla år, och sen är jag alltid så ledsen, och gråter mycket. Jag vet inte varför, men tror att har ingen som kan krama mig, och önska mig "grattis"...jag saknar nån, att vara med.Jag orkar , jag vill inte träffa mer , trött att träffa oseriösa bara, eller som jag gillar inte. Och att jag måste tänka hela tiden på N. Jag kan inte bara glömma honom. Det är jobbigt, om bara kan honom tillbaka till mig, om han bara kan se mig, att jag har känslorna hos honom. Om han bara kan förstå , att jag vill ha bara honom..... Klockan är 10 snart, och G svarade till mig , och chatta lite med honom. Nu skrev att min vip ska tar slut , att vet inte om ska forsätta. Nu väntar vad ska han svara, kanske ingenting. Men det känns så konstigt , att se honom igen, att få prata med honom. Och hans sasöngen är slut nu. Men vi kommer ju inte att träffas. Han frågar om det är inte bra sida . jag skrev att träffade 2 killar, men det blev inget, att träffar inte honom, han är uppdagen nu. Vad ska han svara nu. Kanske ska säga , att om han vill ha kontakt med mig, då kan använda annan än MP. Vet inte om vågar .Nu chattat med G, och han skrev att han har tagit paus med sin tjej, och skrev att han vet inte om hon är rätt tjej för honom. Frågade om vi kan vara vänner, han sa ja. Och nu frågade att kan hålla kontakt här, han sa det kan vi göra. Men nu tog jag min allt kraft och frågade om vi kan hålla kontakt Fb,eller skype, om det passar för honom. Men vad kommer han svara på det nu. Säkert att han använder inte de, eller svarar inget kanske. Men jag skulle hålla kontakt med honom. Han är en snäll, trevlig kille, att ha som en vän. Han ska adda mig på FB. Vi ska få se , om han ska göra det. Men känns ju lättnad, att han nån ny kompis. Om han ska adda mig, men tror att han ska göra det. Och det betydde att han svarade och började igen att prata med mig. Det blir inget ju, men vi blev ju vänner i alla fall. Hoppas att han ska adda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0