2.mars

Lördag idag, lugn dag. Bara att J ska till badkalas idag, som är ca 4 timmar lång. Men vi kommer inte att vara så länge kanske. Igår chatta HP med en ny kille, han vill träffa mig, vi chatta länge. Men han vill börja med "kort romans" , han sa, att han kan träffa mig, men han vill inte nu seriös förhållande, om det växer , då det växer. Men han försvann igår, utan att svara, och detklart är jag orolig, att skrev nånting nu, att han vill inte mer träffa mig. Men skickade ny meddelande nu, men vet inte om han kommer in och läser det. eller svarar på det nu. Han sa igår, att han är sällan där. Men hoppas att han kommer in och han svarar, att vi kan träffas. Sa , att svarar idag, vilken dag kan träffa honom. Han var kanske för snygg för mig, men han är intresserad av mig, han sa att jag är vacker, trevlig, snäll. Vi ska få se vad kommer hända. Och nu chattade med en kille på MP,men han bor i Lund. Tror inte att vi kommer att träffas, eller han skulle ha nån stor intresse att träffas. Han är ganska snäll, ser bra ut. Vem vet, kanske kommer träffa ju honom. Han har varit bara en vecka där, och säger att vissa dagar det är många som skriver till honom. Men han svarar till mig, då måste ju han ha nån intresse ju. Och imorrn ville ju en till kille träffa mig, men det kommer jag inte göra. Hemma eftre kalas, det var roligt. Nu chattar med den snygg kille. Bestämmer nu vår första dejten. Vi ska träffa på måndag , efter klockan 7. Är det sant, att ska träffa honom. Jag är lite rädd ju, vem vet ju vem är han. Kommer han, man känner inte ju personen så bra. Men ska vänta , inte långt tills måndag. Nej, nu är lite orolig. Han svarade, att vi ska bestämma imorrn kväll dejten. ok, sen frågade om han hade kul igår, han svarade ja, nu frågade, vad han ska göra ikväll, han svarade inte. Nu skrev igen, att om det finns nån annan, som han pratar med, men han svarar inte. Så det kan vara nån annan som han ska träffa nu ikväll, men han ska inte säga ju till mig. Jag vet inte, vad ska göra, ska gå vidare, ska kolla vidare nån annan. Nu på måndag tänker inte stanna hemma. Vill ut, vill gå på dejt. Vill passa på, nu när J ä'r hos sin pappa. Vill inte vara ju ensamma. Nu får inte mer skriva till honom, han har inte svarat nu till två meddelande. Han är osäker , om ska vi ses eller inte. Nej, ska kolla vidare, om fiskar nån annan , och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0