30.mars

Nu är det igen en månad gått. Tiden bara rinner iväg. Det känns bra, att fick prata lite med G, att han vill vara vänner. Han sa, att han ska adda mig FB, men han har inte gjort det än. Ingen ide att börja pressa honom, att han ska göra det nu ju. Jag har nu 6 dagar kvar på MP, kan ju chatta med honom lite där med. Han frågade igår ju hur gick med mina dejter, jag berättade, då han ville veta , om hade träffat nån. Tänkte nu inte ta kontakt med honom mer under påsk. Han ska fira med sin familjen. Och då var det en ny kille , som började chatta med mig igår. Men tror inte att vi ska träffas, ha bor i Umeå, det är för långt. Jag vet inte, men nu under denna vecka har sett, att det finns mer och mer som tar kontakt med mig. Men tror inte att ska fortsätta att vara vip där. J är sjuk hemma, då kommer vi att stanna hemma idag och imorgon med. Tråkigt, men hon ska bli frisk.Vet inte nu om M ska ta henne på måndag. Men på fredag tänker jag lämna henne till honom, att hon kan sova där hos honom. Och jag behöver att ta det lugnt och vila ut att göra provet. Jag har mycket kvar att plugga, men försöker ta det lugnt. J låter inte ju hemma mig plugga. Det bara går inte. Klockan är snart 5 på kvällen, det är solen, och vi sitter hemma. Det är bara så tråkigt. Vill gå ut, vara ute, att få frisk luft lite. Men kan inte ju lämna henne ensamma inne. Om jag skulle få vara utan henne, att få träffa nån. Just nu tänker ju träffa denna T, om han bara säger att han vill träffa mig. Men vet inte, han är inte så ofta online. Bara kommer in, svarar och sen försvinner. Nu han svarade sist för två dagar sen. Men tror att han är åkt bort, kanske till landet, kanske till sina föräldrarna. Det är påsk. Hoppas att får lämna på måndag J till M, att får lite tid för mig själv. Jag behöver vara själv lite. Vad ska göra med G, jag skickade igen meddelande, men skrev bara-hej, glöm inte ställa klockan en timme framåt. Men han var online sist på morgonen. Han måste vara hos sina föräldrarna, tror jag. Men ska hålla borta från honom nu under påsk. Kanske på tisdag eller på onsdag ska prata med honom. Han skulle adda mig till FB, men han har inte gjort. Väntar några dagarna, sen ska fråga, om han hittar mig på FB. Det skulle vara trevligt att få honom som vän på FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0