31.mars

Klockan är snart tio, J vaknade lite senare imorse, men hon kunde inte sova-ont i halsen, gnäll gnäll. Men hon säger, att hon kan äta lite nu. Känns att te hjälpte henne lite. Tråkigt, om hon blir sjuk. Bara att sitta inne, är inte alls så roligt ju. Vill ut, njuta lite solen. Igår skrev till G, att glöm inte ställa klockan en timme framåt, och han läste, men ingen svar. Han bara logga in, och sen bara ut. Men han läste ju. så nu har jag bara en vecka kvar, eller ja, 5 dagar, att svara på meddelanderna. Kommer inte mer med vip, men vem vet. kankse ska börja gå på krogar, haha. Igår chatta lite en killkompis från jobbet. Vi är ganska bra vänner, vi har det kul. Han skojade igår, att skicka en meddelande till nån kompis, och jag skickade, och det var han, att han ville ha mitt nr. Frågade , om han vill hänga med nån gång, när ska ut. Han sa, gärna. Det känns bra, att ha nån vän, som kan gå ut och ha kul. Kanske ska gå nån gång med honom. Kanske hittar nån där ute , vem vet. T har inte svarat, men hoppas att han ska svara imorgon. Och det finns ju två till som är intresserad av mig. men de är utländska, och de bor inte i Stockholm. Jag vill ju hitta nån, men vill träffa nu nån svensk ju. Ska börja fixa ägg till J, hon vill äta det. Känns att J är bättre, inte hör att hon har ont i halsen, kanske ska gå ut lite. Nu har lagt på MP ny megafoninlägg- vip kvar 6 dagar, inte hittat kärlek, men hittade nya vänner, nöjd. Och det kom besökare direkt, och två meddelande, med raderade de. Kanske det kommer nån, kanske kommer hitta nån. Vem vet, och nu när G loggar in, kanske ser det, hahaha. Jag tror att lämnar denna sida, måste ju ta det lugnt. Jag hittade ju nya vänner, som D och nu G, hoppas att med G kan vara vänner, att han ska la mig til FB. Vill fråga honom, men samtidigt vill inte ju pressa honom heller. Kanske kommer att skicka, och fråga, men snällt. Vet inte om vågar. Nej, jag klarar inte med honom heller. Tänker på honom igen, på G. Vill ju att kan få träffa honom, men kan inte , får inte. Han har kvar denna tjej, de har bara tagit paus, men han säger att han vet inte, om hon är denna rätta för honom. Hoppas att han ska adda mig på FB . Men han har inte gjort denna just nu. Kanske han bara säger så, jag vet inte ju. Men tror inte att han bara säger så. Kanske han ska adda, när jag inte finns mer på MP. Vill inte störa honom nu, efter några dagar ju, att om han har hittat mig på MP. Jag vet inte, men kollar ju hela tiden igen, när han har varit online. Saknar att få prata med honom. Jag är rädd igen, att skriver nåt och han svarar inget. Och nu är det andra kille i Umeå, som säger att jag ska lämna MP, att jag är hans nu. Jag fattar inte hur han kan tänka så, att jag är hans nu. Jag vill kanske träffa honom med, men när , hur. Jag sa att vågar inte åka upp till honom. Kanske han ska åka til Stkh, vem vet. Jag vet inte, varför måste komma nu så många samtidigt, som är intresserad av mig. Och sen denna T med, som skulle träffa mest. Nu tänkte, om han svarar, då frågar honom direkt, om han vill träffa mig under vecka. Ska få se, vad han kommer att svara. Han är inte ofta ju där. Och tror att han ska svara nu imorgon kväll, eller imorgon under dagen. Nu är det slut med denna Umeå kille, han vill ha mig som modell, och samt ifilmen. Jag sa, nej tack , nu är han tyst. Helt galna killar finns där, trodde inte, men nu fattar jag allt. Och jag är dumm dumm dumm. Jag såg G online, och skrev , om han har fått sin påskgodis, men han hann logga ut. det var över två timmar sen. tror inte att han kommer in mer. och vad ska han svara. Jag försökte hålla ju borta från honom, men klarar inte ju. Vet inte , hur kan hålla bort honom. Vill ju chatta med honom , innan lämnar denna MP. Fråga när han ska adda mig till FB. Men vill inte pressa honom, att varför han har inte gjort det. Det kan hända, att han kommer inte mer att svara ju. Nu börjar ny månad, och det är viktig månad. Jag ska skriva högskoleprov, M ska få besked om skola, jg måste bestämma om jobb. Och sen kommer maj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0