3.mars

I morrn kanske ska på dejt. Kanske inte. Det är inte helt säkert. Vi chatta igår lite, och sen frågade om det är han på bilderna, han sa ja, om du vill kan vi chatta på skype senare, att han ska adda mig. Skickade mitt namn där, han läste mitt meddelande ca tre timmar senare, jag väntar väntar, han addar inte, tills jag sov. Och han har inte addat mig . Nu skickade meddelande , att han hittade inte mig på skype?. Tror att han var inte hemma heller igår. Att han kunde inte adda mig. Kanske han hade annan dejt igår. Men hoppas att ikväll vi kan höras, och bestämma, att träffas. Kanske vi ska ses på skype, och sen ha vill inte träffa mig inte alls. Jag vet inte, eller jag vill inte träffa honom. Ingen är säker , inte än. Men hoppas att ska träffa honom imorgon. Idag tänkte gå bara biblioteket, och måste städa hemma med, sen ska börja packa J-s väska till pappa. Ska ducha nu lite. Hemma efter biblioteket. Börjar må igen dåligt. Tänker på min lilla ängeln igen. Och vad ska göra med min dejt imorgon, om det blir nåt. Han har inte läst mitt meddelande. Kommer vi att chatta ikväll eller inte, eller han träffade nån annan redan. Jag kan inte börja hoppas nu så mycket på honom. Jag vill ju träffa honom imorgon, men om vi kommer att chatta på skype ikväll, kan hända, att vi kommer inte alls att träffa imorgon. Men man vet inte nu , inget. Han försvann igår med, som förra gången. Ska få se , vad händer senare ikväll. Ska lämna J imorgon till fritids, jag är ledig, men behöver tid, att plugga nu extra. Bara skriva skriva här. Han hade läst mitt meddelande, men detklart han svarade inte, nu såg i mobilen att ha var online, skickade ny meddelande. Men nu han hade loggat ut. Nu börjar tro, att vi kommer inte att träffa imorgon, han bara ville leka med mig. Men det gör inget, det finns andra där ute med. Snart är det kväll, och kanske han kommer online senare, vem vet. Måste börja lagga maten snart. Men nu är jag slut med honom, han läste igen mitt meddelande, men han svarar inte. Nu är det finito med honom, om han svarar inte ju:( Vet inte hundra %, om ska träffa honom, inte än. Han svarar lite, sen är han hemlig igen. Nu sista frågade, om vi kan prata på riktigt på skype, eller ringa , men han svarade inte. Nu skrev, att ok, vi kan ju prata här med. Om han vill vara hemlig. Ska skriva så länge det går, att få ut allt, att vi ska träffa imorgon. Men det känns konstig, när han svarar, sen han svarar inget. Ska vänta lite till innan skickar ny meddelande. Nu är klockan sju, och frågade honom, att varför han svarar inget, han har inte läst det. Tror att det blir ingen dejt imorgon. Varför han svarar inte mer. först frågar att om det passar att ses imorgon klockan sju , där eller där. Jag svarar , vad passar, men han har inte sagt sina sista ord, att ok vi ska träffas. Allt gick bra, tills frågade , om jag kan prata med honom, han ville inte, ok det kan betyda att han är inte seriös att träffa mig, bara leka leka. Ska börja natta J nu, hon ska vakna tidigt imorgon, jag ska vara ledig, men måste fixa hemma, och behöver tid att vara själv. Nu fattar jag ingenting, hur han tänker. Varför börja prata om dejt, om han vill inte träffa mig? Varför han gör så. Han svarar ingenting. Nu frågade, ingen dejt imorgon, har jag rätt? Men han kommer ju inte svara , jag vet. Bättre att lämna allt bakom. Jag har inte lätt att hitta tid, att träffa nån, och nu han, jag hittade tid, att träffa honom, och nu han bara försvinner. Varför börja prata med mig mer, om han är inte seriös att träffa mig. ?Varför det händer med mig? Nu vill ja igen vara med N, vill bara honom , men kan inte, måste hitta nån annan. Det var en som började chatta, men det känns inte alls bra, för mig, att lämnade bara honom. Jag kommer att skicka meddelande till N, jag vet. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0