4.mars

Jag är ensamma, jag är ledig idag. Tråkigt lite, men samtidigt kan göra vad jag vill, vad behövs. Ikväll blev det ingen dejt med honom i alla fall. Och jag tror att det är bättre-han är för ung(27år) för mig. Tror att han tyckte med det, men vill inte erkänna. Men chattade med en ny kille redan igår. Men han bor i Göteborg, han var trevlig. Vi ska få ,om det kommer bli med honom nåt. Kanske, kanske inte. Han är intresserad av mig. Vad ska man hitta på? Tänkte börja att städa lite hemma, fixa J-s kläderna. Det är för många kläderna, måste rensa bort lite kläderna, kanske ska sälja lite. Sen när är klar med städning, sen kan börja plugga lite, eller mycket, föra att nu är det bara en månad kvar till provet. Måste ta lite allvar med det nu. Ikväll ska stanna hemma, men vem vet kanske hittar nån annan, att dejta redan i kväll. Sitter hemma vid data, och surfar runt. Skickat idag ca tio mejl,några svarade, men alla har inte läst . Men det finns lite hopp ju kvar. Jag skickade till honom, som skulle träffat ikväll- hej, det var trevligt att träffas här, och önskar dig "lycka till". Han läste direkt, men ingen svar. Men han såg nu, att jag var snäll mot honom. Men jag är inte alls att besviken, kanske har hittat nån annan. Igår chatta med en kille på skype, skulle prata ikväll med, men vet inte när han kommer. Och imorgon är jag ledig. Idag började med matte, och det känns så svårt. Idag chatta med A, han är snäll, han förstår mig, jag berätta att jag har kvar känslor hos min expojkvän, och han sa att han förstår. Nu han vet, varför jag kan inte träffa honom. Jag måste ju komma över honom, men kan inte,. jag har försökt tidigare, men han kommer alltid ju tillbaka. Jag vill hitta, jag vill bli kär i nån annan. Är det inte min tur nu. Jag har försökt nu ett år snart, aprill började förra året, Jag har träffat ju en hel del, men försöker ta det lugnt. Nu tänker jag hitta i alla fall en svensk kille att bli kär i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0