5.mars

Ledig idag med. Ska plugga såklart och läsa en bok, och sen handla lite, sen göra kopia, skicka de. Jag har bestämt nu nånting med mitt liv-jag ska börja leta efter mindre lägenhet, jag känner att jag klarar inte att bo kvar här.Men det sk bli lite lättare, om hittar en tvåa, eller en mindre trea ju. Ingen mer som chatta med mig igår, han kom inte till skype heller, han också bara lek med mig kanske. jag började redan tänka, att han kan vara nåt, att träffa. Men nu har jag en på MP, som vill träffa mig.Kanske ska träffa honom, kanske inte, jag är osäker just nu. Jag tänker ju på N. Men måste släppa honom ju. Jag orkar inte mer med alla dejter. Tror att måste lämna allt, och tänka på nåt annat. Jag börjar bli bara trött. Idag har skickat en hel del, mejl, och nästan ingen som svarar. det är tråkigt. Jag tänker ju på N, kan inte vara utan honom. Det är fel, att träffa andra, att komma över honom. Jag vet inte vad ska göra. Kanske ska vara några veckor utan att logga in , sen ska få se om kan. Men jag saknar nån att vara. Imorgon ska jobba , ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0