6.mars

Snart ska hämta J. Jobbat idag, sen kom hem, pluggade lite. Sov inte så bra i natten, tänkte på N, saknade honom, grät. Jag vill vara med honom, men jag kan inte ju det. Nu ska träffa en kille på MP, tänkte på söndag, men kan inte nu, för att ska jobba på hotell. Nu måste hitta tid, at träffa honom. Vet inte alls, hur kan, vet inte om jag är redo att träffa nån. Jag känner att jag klarar att träffa nån annan, men samtidigt tänker ju på N. Bättre att träffa honom nu, inte vänta för länge. Men vi bara skicka meddelande , han är inte där, när jag är där. Vet inte vad ska göra . Måste ju komma över N, men det är fel , att använda andra för det. Jag försöker inte vara ofta nu de dejtingsidorna, det är ingen ide just nu,när tänker på min stora kärlek (N) ... J sover, tid för sig själv, men är trött. Imorgon ska jobba, måste vakna tidigt ju. Jag chatta på skype med den Göteborg kille, han hade inte glömt bort mig. Han ser ut att intresserad av mig. Och nu kommer alla samtidigt, som vill träffa mig. Nu svarade den MP kille, att vi kan träffas nästa vecka, han bor vid rådhuset, jag svarade att jag jobbar där. Men han hann försvinna igen. Nu vet inte mer, vad ska göra. Är jag redo, att gå vidare, att lämna N bakom, eller kommer han, att se mig, att jag är en snäll tjej....jag måste bara släppa honom, att gå vidare, när jag är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0