8.mars

Fredag har kommit, igen en vecka hr gått. Tiden bara går sin väg, solen skiner , men det är kallt. Men våren är på väg. Igår fick chatta lite med MP kille, han vill träffa mig. Men har ingen aning , när ska träffa honom. Jag skrev , att kanske nu på söndag efter jobb, annars kan träffa honom kanske på lördag. Han ska svara senare , han kommer online efter klockan 6. Han säger att jag är en trevlig tjej. Igår han skickade rosor med meddelande , och sen skrev "kram". Jag vet inte vad ska göra med honom. Det börjar hända många sakerna samtidigt, att kan inte välja snart, men jag är singel, kan träffa vem jag vill ju. Och nu vill ju träffa denna Göteborgi kille med, men när . Tänkte prata med honom, att träffas på skype, sen vi ser ju varandra, att om det känns bra, att träffas, då kan ju träffa på riktigt. Han känns också , som andra, att vill ha bara tjej för sex, jag vet inte, han skriver såhär, att jag tolkar detta så. Nu skrev till honom, när kan träffa honom på skype igen. Igår han var HP, men jag sov tidigt igår. Kankse han ska svara med. Vem vet. Måste plugga vidare ,med matte. Sen ska börja fixa pizza. Jag vill träffa nån, vill bli kär i nån nu. Vill inte sitta hemma, och surfa runt att skicka massor meddelande till killar, som är inte intresserad av mig. Vill inte vara ensamma, vill vara med nån att kramas, pussas, hålla i hand. Det har jag inte gjort länge länge, det saknar jag just nu mest. Och det kan inte bli N, måste lämna honom nu, att hitta nån, som kan ge mig nåt mer än bara ibland. Jag kommer ihåg, att hr hållit honom i handen med, det känsla är nåt jag saknar ju, men han ( N ) vill inte det, vill inte att vara med mig, att vi ska nån seriös förhållande. Nu måste börja släppa honom mer och mer. Men om han kommer IGEN att skicka meddelande, då går ju till honom....men kanske han har glömt mig redan, jag vet inte. Men tänker, att varför han svarar då mina meddelande. Jag måste att sluta att skicka meddelande till honom. han kommer inte ju tillbaka. Nu ska hämta J snart , sen ska börja med fredagsmys. Sitter hemma, J kollar på IPAD. G , som hade inte varit online en vecka, han hade läst mitt meddelande nu. Men han svarar ingenting. Jag förstår inte varför. Hur svårt är det, att bara säga "hej" , jag mår bra, eller nåt. Det var han som skrev , att vi kan vara vänner, men hur, om han skickar ingen svar. Tänkte att han hade raderat mitt meddelande, för att han läste inte sist. Nu han är borta en vecka igen, sen han loggar in igen. Vad gör han? Nu frågade ju bara, hur har det gått med matcher. Ah , det är ingen ide, att tänka på honom, nu har andra att tänka på. Vill träffa denna Göteborg kille med nu. Men vet inte hur. Kanske han ska komma till Stockholm. Kollade att tåg tar det bara tre timmar. Jag ska inte åka dit, att träffa honom. Och denna andra kille, han har inte läst sista meddelande. men säkert att han ska svara. Han lämnade redan sitt nr. Nu känner att det finns killar, som vill träffa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0