9.mars

Jag kunde inte sova så i natten, tänkte på G, fattar inte varför. Han var inne MP , 2 gånger. Han brukar vara bara en gång , sen borta hela veckan ju. Men han svarar inte. Och igår, ingen som svarade , ingen MP kille eller denna Göteborg kille. MP kille lämnade ju sitt nr, då han är inte inne där. Men vad gör J ( Göteborg kille). Jag tänkte fråga honom, om vi kan träffas på skype, på riktigt, att se om vi känner nåt, att träffas sen på riktigt. Om det känns inte bra, då kan man ju gå vidare. Jag hatar att vara såhär, att bara hoppas nåt, och sen blir man bara besviken ju. Idag tänkte ta J ut till lekparken, sen lovade henne att baka kanelbullarna. Det är fint ute , men det är kallt. Imorgon kommer M hit, att jag kan jobba. Jag har tänkt att börja träna lite, hemma såklart. Jag behöver att röra sig lite varje dag. Vill göra så mycket, eller köpa fina sakerna, men kan inte just nu. Just nu har jag mål, att betala av snabbt alla smslån. Om jag ska ha tur, att få lån på sommaren , vill ju köpa bilen , kanske. Just nu kan inte ta ingen lån ju. Om får jobba mer, mer pengar. Och snart kommer skattpengar, men det går allt till lån. Jag skulle vilja ta ett lån, att kan betala av smålån, och köpa bilen. Just nu drömmer om egen bil. Men det behövs jobb, att betala allt. Och jag vill flytte till mindre lägenhet. Att kan spara lite i månaden. Måste göra så mycket. Ojdå, nu ser det ut, att ska träffa denna MP kille redan imorgon. Han svarade att det är bättre att träffas redan imorgon. Nu väntar vad han svarar. Och han vill träffa mig imorgon, vi ska träffa imorgon. o min gud, är det sant att ska gå en dejt imorrn nu. Men det är bättre att kan träffa honom redan imorgon. Sen kan man gå vidare . Idag började tänka på N igen. han är kvar. Imorgon kommer M hit. Jag ska jobba ju imorgon. Nu har chattat med honom, och ska träffa honom imorgon utanför Amaraten. Det är ok, att träffa honom. Och nu när jag chattade, jag har kvar G meddelande, och kollar ju hela tiden. Han var igen online. Det måste vara nåt hänt, att han är tillbaka. Han var nu ca 2-3 veckor "borta", och nu igår han kom igen. Men han svarar inget ju. Tänkte att det är ingen ide att börja fråga mer nåt. Men kunde inte bli. Nu skrev bara"hej" , men han är offline nu. Jag har ingen aning, varför han är tillbaka. Och han vill inte mer att ha nån kontakt med mig, kanske. Men jag vill inte ge upp. Vi kan ju vara kompisar, som han ville. ska få se ., om han kommer senare mer online. Klockan är halv åtta. G har inte varit nu två timmar här, och jag tror inte att han kommer mer online ikväll. Men jag är online, vi ska få se. Jag har börjat att tänka igen på N, och nu när ska träffa nån ny imorgon. Kommer jag att få kalla fötter. Jag vet inte. Jag är rädd att träffa honom, nu känner mig rädd. Det händer mycket nu, när det kommer samtidigt för många. Jag saknar N , kan inte släppa, men måste göra det. Om jag träffar nån , då är det bättre, om kommer hitta nån nu, att bli kär i. Och nu är det G med, varför han börjar igen att vara online. Idag också två gånger har sett honom online. Och sen har ju denna J , han är försvunnen igen. Vet inte, när ska träffa honom på skype igen. Snart ska börja titta på Mello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0