10.maj

Väntar, om ska jobba idag. Ingen samtal än, men man vet inte aldrig. Men ikväll ska ut till stan. Igår pratade med A, hon ska komma klockan 6 tiden. Sen hon sa, att vi kan gå nån uteserveringen. Det är också bra ide, för att ska jobba imorgon, eller kanske hittar vi nån som ska bjuda oss, hahaha. Och kanske träffar nån vän där ute, jag är helt säker att David är där ute i stan, som vanligt. Igår prata med Daniel, och han kan inte träffa mig på lördag, han ska iväg redan klockan 5. Att vi kan ses på söndag. Nu har vi bestämt , att ses på söndag, men J ska hem på söndag. Eller kan prata med M, att han kan lämna henne på måndag. Det kommer många ju som vill träffa mig, men vill inte träfffa nu. Nu är det D tur, sen kan ta nästa Kan ju träffa nån på lördag, men vill inte. Och igår skickade M meddelande, bara hur mår jag, inte mer. Fattar inte varför han kontakta mig igen, han fick inte mig första dejten. Vill han träffa mig mer. Vet inte om kan om vill träffa ju honom. Måste tänka ju vilka kläderna ska ha ikväll. Vill se ut snygg ju, och sen måste handla lite , sen köpa lite vin , kanske. Nu är hemma, ska fixa grejerna. Köpte en flaska vin , ska dricka hemma snart. Vet inte när kommer A, igår sa att kl 6, men nu skicka sms, att hon kan komma tidigare, om hon vill. Det ska bli kul, att komma ut lite. Det behöver jag. Vet inte om ska till krogen inne, eller stanna bara ute. Vi ska få se. Och M ringde till mig idag, han ville träffa mig, men sa att jag är lite uppdagen, ok, att då kan träffas nån annan gång. Jag frågade varför han vill ha kontakt med mig, han sa, att får man inte. Jag sa ,att jag visste inte att han vill träffa mig mer. Men nu ser att han har intresse kvar. Jag vet inte än, om vill träffa honom eller inte, för att jag har andra, som vill ju träffa. Eller hittar nån annan utanför badoo. Chatta med en till kille, han är från Turkiret. Han hade gammal bilden där, men nu visade andra bilderna, och han var så gammal. Nu vill han träffa mig, lämna sitt mobilnr, att ska kontakta, vart ska vi gå ikväll. men kommer inte att sä'ga, vill inte träffa honom nu. Fyn , jag tänker nu hela tiden på D, vill träffa bara honom, skickade FB meddelande, men han svarar ingen, tror att han är på jobbet. Imorgon han ska till konsert, då kan inte träffa honom. Men på söndag ska träffa honom , hoppas att han kommer inte säga, igen , att han kan inte. Måste smsa till M,. när han ska hämta J-s grejerna. Ska iväg snart. A ringde, att hon somnade, och att vi kan ses vid stationen. Tråkigt, nu har jag druckit lite, och det börjar att kännas. Inte mer att dricka hemma, det räcker. Väntar när M ska komma hämta J-s grejerna. Sa att kan han hämta före klockan 7. Han har inte svarat. Jag chatta lite med Marco( denna sweitc kille). Han är bra att prata, prata lite om mig efter skilmässa. , och att det finns andra . Han svarade, skojade att kanske det är jag som kan ge kärlek till honom. Han är trevligt kille, skulle så klart att träffa honom, om skulle få denna chans. Nu har M varit här, lämnade J.s grejerna, och kanske kommer han lämna henne till skolan på måndag, hoppas jag. Snart ska iväg, men killarna runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0