11.maj

Snart ska till jobbet. Igår vi hade ganska kul med A. Vi drack, vi promenerade, tog några bilderna. Det känns skönt att vara ute, och slappna av lite. Många på badoo, som ville träffa mig igår. Och sen jag dumma jag skickade till D meddelande. Att om han vill träffa mig redan nu, han svarade att vi kan se, han är på middag, att han är trött, att vi hörs. Men hörs inte mer, och han läste inte mina meddelande. Nu skickade igen, och be om ursäkt att pressade honom, att träffas. Nu börjar bli orolig, om han vill träffa mig imorgon.Fyn om han vill inte träffa mig nu. Men vi ska få se, vad han svarar. Han har varit onlne för ca en timmer sen...men inte läst mina meddelane, lite konstigt känns, han skulle ju läsa. Jag vet inte, men igår när vi var ute, känns det så skönt, att vara fri, kollade runt killarna, men detklart att började inte ju flirta direkt nu. Kanske nästa gång, kompis-arbetskamrat P frågade, om vi kan gå ut nån gång, jag sa att klart det kan vi göra. Det finns ute killarna att träffas. Och igår efter klockan elva, skickade M meddelande, vad jag gör, ja skrev att var ute, är på väg hem. Varför han vill ha kontakt med mig, tyckte jag om honom , känns, men vet inte själv om vill träffa honom ju. Vill nån som är lika gammal, lite äldre , och helst svensk. Och N har inte svarat inget till mig nu. Jag skrev ju att vi kan höras, när han har tid. Nu är jag hemma efter jobb, har ätit. Och D svarade, han skrev att det är lugnt, att pressade honom igår, att han hoppas att jag vill träffa honom imorgon, svarade att såklart vill träffa honom imorgon. Så nu vi ska ses imorgon, men sa först till honom, att slutar imorgon. Nu skrev till honom, att vet inte vilket tid ska sluta. Om han kommer vänta mig, om slutar efter klockan 5. Nu vet inte, när han ska svara, för att han ska till konsert, kanske han har kompisar på besök, han kan inte svara nu. Jag fattar inte än , att vi ska ses imorgon, hur kommer det bli, jag vet inte. Kommer han att vara besviken, kommer jag vara besviken. Jag hoppas just nu, att det blir nåt mer än en gång, att träffas. Jag vill hitta nån, att bli kär, bara att inte vara ensamma. Kanske han ser mig, och kommer ta mig nån mer, inte bara för sex. Jag vill inte ha bara sex med honom. Det finns mer, som vill träffas, orkar inte chatta med alla nu. Han sa, att det är lugnt, när slutar. Ska fixa sallad för imorgon, sen ska kolla lite på tv, sen ska sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0