12. maj

Idag det är söndag. Jag vet inte om M ska lämna tillbaka J ikväll eller jag kan hämta henne nu imorgon. Men hoppas för imorgon. Snart ska till jobbet. Det kommer vara en jobbigt dag. För att jag ska vara arbetsledeare till andra, måste kontrollera deras rum, och städar själv också några rum. Igår jag kontrollerade, det gick så där, men måste vara mer allvarligare nu. En viss person förstod inte , vad sa. Och vill inte mer prata med henne. Idag ska göra mitt bästa, att de ska lyssna mig bättre. Och sen efter jobbet ska träffa honom, min nästa dejten. Jag var orolig, att vi kommer inte att träffas. Men chatta igår kväll, och sen på natten, kunde inte somna om. Och han väntar att träffa mig. Ska meddela honom under dagen , när vi ska träffas. Och igår läste D sida, att han hade varit igår i Kungsträdgården och testat att sjunga på gatan, och det kom publik fram, och han var glad, att han älskar Stockholm nu. Jag chatta med honom också lite, att jag är glad att han sjöng , att ha ´n kommer bli bäst här. Det känns bra, att han börjar bli säkrare här. N har inte kontaktat mig ,inte än, vet inte om ska ringa honom själv nån gång. Eller väntar. Vill köpa snart bilen, men vet inte när, tänkte att kanske han kan hitta nåt till mig. Nästa vecka får lön, men måste betala direkt hyra förra månaden, och det kommer säkert inkasso. Och sen har ju lånat en hel del, vill betala borta de också. Och sen om ska köpa bilen måste låna nytt lån. Jag vet inte hur kommer att klara nästa månad, för att får mindre lön . Jag vill ha bilen nu. Nu är jag hemma, och det blev ingen dejt. Jag skulle träffat honom kl 5, men sen skickade nu meddelande, att hinner inte, att kan vi ses kl. 6. min mobilen funkade inte så bra idag. Och sen han sa , att han måste till jobbet, att vi hinner inte träffa idag. Och sen han skickade vanlig sms, också . Jag svarade, att det är ok, att vi kan träffas nån annan gång, men nu skickade ny meddelande, att det kan hända att kan träffa honom om 2 veckor, att det är lång tid, men han har inte läst, eller svarat nåt. jag är nu orolig, om jag kommer att träffa honom, att han kan hitta lätt nån annan, som har mer tid över. Jag är rädd, att han vill inte träffa mig, att han fick kalla fötter....jag vet inte, jag är ju lite besviken nu, att fick inte träffa honom, jag hoppades ju så mycket nu. Men samtidigt, varför han skickade till mobilen med meddelande, och nu han har mitt nr. jag är trött ska sova snart, vill inte tänka på honom, jag vill bara att han ska svara nåt. Det är nån annan nu, som vill träffa mig, men det vill jag inte, och han skicka nu hela tiden FB meddelande, orkar inte svara till honom. Just nu klockan är över halv åtta, och jag vill ta bort min smink, och bara gråta mig ut, jag ville ju så mycket träffa honom, jag hoppades så mycket på honom, att kanske vi kommer att hitta nån hos varandra, och nu, det blev inställd. Och han svarar inget , jag skrev att två veckor kommer bli en lång tid. Jag vill inte träffa andra nu, jag vill träffa honom, men nu. Jag mår lite ledsen, jag passade på att nu har jag ingen J, att kan träffa ju nån, jag kan träffa vemsomhelst, finns att många välja på, men vill inte ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0