13.maj

Idag för ett år sen hände med mig, nåt som kan inte glömma så lätt. Träffade N första gången. Han kom till mig, han hade en jättefin blombukett med sig, det var kärlek vid första ögokast. Jag blev direkt kär i honom. Han var första kille efter M, vem hade sex. Kommer inte glömma denna känsla att vara med nån annan än med M. Att bli kär i nån, att hitta nån, som ville ha mig. Nån som tyckte om mig. Jag kan inte komma över honom. det har gått ett år, men alla mina känslorna är kvar. Bara om kan vara med honom, prata med honom, vad jag känner. Men nej, kan inte, han har sagt sitt, att han vill vara fri man. Han har sitt liv. Denna tid, när vi var tillsammans var mitt bästa -jag var alltid glad, att vara kär i honom. Varför blev det så, att kunde inte vara med honom. Man vet inte vad kommer hända. Just nu har vi kvar kontakt. Vi hatar inte varandra, eller så. Vi kan vara vänner. Jag ska köpa bilen, och han har sagt att han kan hjälpa mig, men vet inte ju, kanske han har ändrat sig. Idag jobbade, och är ganska trött just. Imorgon vet inte om ska jobba , de sa inget, men tror inte. Kanske ledig, hoppas jag. Träffade inte igår honom, idag chatta lite, han frågade om kan träffa honom idag, men sa, att kan inte att har dotter hemma nu. Och nu han vill göra videosamtal , han ska vara hemma snart. Varför vill han träffa mig nu via videokamera. Haha, vill se mina tuttarna kanske. Men vi ska träffa när jag har inte j, han sa att ok. Eller kanske kommer int träffas, efter vi har haft samtal. kanske han ser mig, att nej, jag vill inte träffa henne. man vet inte. Om inte , då kan gå vidare, finns mera att välja, men känner just nu , att det är för mycket. Tar det lugnt. Nu träffade honom på skype, han såg ut snygg, honom skulle jag träffa, men är osäker, om han vill träffa mig. Han sa, at jag är snygg, sexig, fina läpparna osv. Men vet inte ju, kanske han vill inte träffa mig. Jag skulle träffa honom, men det kommer inte bli nåt seriös ju mellan oss, som jag skulle vilja. Men tänkte nu få sen, vad han kommer att göra. Kanske kommer att a bort mig på FB, eller i skype. Vill inte tänka på det nu. Ska gå och lägger mig nu. , trött är jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0