14.maj

Sitter hemma, och tänker. Tänker på N, hur saknar honom, hur vill vara med honom, bara honom ingen annan. Känslorna har jag kvar, jag har ingen aning nu, när han ska ta kontakt. När ska köpa bilen, jag skickade meddelande, att börjar kolla runt, att vi kan höras när han har tid nu. Men han har inte kontaktat mig nu. Men försöker kolla själv runt här. Har tänkt att betala av mina räkningar så mycket bara ka. Jag har ett lån kvar, som måste betala, men har inte räknat in det. Så när lön kommer ,då försvinner allt pengar på en gång, måste betala av hyra , snart kommer inkasso. Sen kan betala nästa hyra , när får skattpengar. Och nu, när kommer att köpa bilen, måste låna pengar ju för det. Och sen igen är jag i minus. Men i juli får mina pengar, och måste kunna jobba nu så mycket i maj, hoppas att är ledig bara idag. Och sen helgen. Det regnar nu ute, måste gå handla, men vill inte gå när det regnar. Jag vet inte ,vad ska göra med D, om kan träffa honom. Han var ganska ok igår, men han vill inte ha nån seriöst förhållande, han vill bara ligga med mig. Hur kommer det bli, om vi kommer att träffas nu, om han vill träffa mig. jag frågade igår, han sa att han vill absolut att träffa mig, men kan inte hoppas så mycket nu. Tänkte hålla borta nu , och sen kanske i början av vecka ska ta kontakt med honom , om vi kan träffas. Om bara kan hitta nån seriös, ja , det finns ju Milad, han vill träffa mig igen, men jag är osäker, efter första dejten han var ju lite konstigt, att han ville ha sex med mig, men det vill ju ha alla. Det finns ingen , som vill inte ha sex. Alla är efter det, jag kan inte hitta nån, som vill inte ha det. Men får man inte träffa först, och sen bara se, om det är nåt seriös, att ha sex. Jag vill inte ha bara sex, jag vill bli kär i på riktigt, att få känna nån, som känner som jag. Har varit ute och handlat lite nu. Jag skickade meddelande till D, att nu fick huvudvärk, när träffade dig på skype igår.Tänkte, att han ska inte svara, men han svarade, är det så, och sen att det var skönt att träffa mig bakom kamera. Det känns att han vill träffa mig på riktigt, sen började chatta lite, och sen frågade , om han är på jobbet, han var där, sen sa att kan höras senare, annars han blir kåt igen. Börjar tänka på honom nu med. Att träffa honom, man får ju se vad kommer hända, hur det kommer att kännas. Han är snygg , han är äldre än jag,Man ska få se vad händer. Imorgon och på torsdag ska jobba, det betyder att kommer träffa honom,när lämnar J. .... Klockan är över nio, kollar mellot 1.:a semifinal, och gråter. När jag tittar denna program, kommer ihåg N. Han var här hos mig förra året, och tänker hur vi hade det för ett år sen. Jag kan inte komma över honom just nu. Det var en kille från Nepal. som vill träffa mig, igår berättade att jag kan inte träffa dig, för att jag har kvar känslorna hos min ex. Nu idag han fortsätter , säger att kan inte träffa dig. Han säger nu vi kan träffa som vänner. orkar inte mer förklara honom. Kan man inte förstå vad ett "nej" betyder, Tror inte att vi kan höras idag med D. Tror att han kom hem precis, men det betyder inte att vi ska chatta här som igår, eller träffas på skype, Bättre att inte störa honom nu så mycket. Jag förstår att han jobbar för mycket ju, han hittar inte alltid tid ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0