15.maj

Hemma efter jobbet, lite trött. Träffade honom imorse, jag vill träffa honom. Och när hämtade J, träffade honom i stationen, han såg mig. Men nu är för hungrig , chattar med D. Han ville träffa mig på fredag, och nu är vi chattat att han är för hungrig, att han ska komma själv till mig. Jag vet inte, om jag gör rätt, att låter honom komma. Jag såg honom på skype, han vara ok ju, men nu har jag lingonvecka , och det kommer bli jobbigt för mig. Och J är hemma. Hur jag gör nu, jag är helt slut nu. Vi ska få se, om han kommer. Kanske han kommer inte, jag vet inte. Det kommer allt så snabbt, att träffa nån på en gång nu, det kommer inte hända ju. Han säger att han kan komma nu. Men J ser ut trött, hon ska sova snart, kanske han kommer, om han är nu jätte sugen på mig. Vi ska få se. Han kommer inte, och det är bättre, att vi kan ses på fredag. Jag har lingonvecka,och tror inte att det är slut på fredag. Men måste ju hitta barnvakt nu på fredag, om ska träffa honom. Jag vill träffa honom, vara med honom.Men men. Det är ibland för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0