16.maj

Hemma ,tittar på mello semifinalen. Idag tog, och skickade till D, att kan inte träffa dig, att fick ingen barnvakten, att vill att båda kan njuta av varandra, när vi ses, att jag har lingon kvar. Han svarade, att ok att vi kan träffas nån annan gång, sen skrev att kan hålla mig till honom, men han svarade ungefär såhär. att jag kan ligga med nån annan innan vi ska träffas, att vi är inte ihop. Nu skrev att om han har några planer nästa helg, men han har inte svarat, och vet inte om han ska svara nåt. Jag vill inte träffa nån just nu. Och började tänka på N, att han har inte kontaktat mig, och nu tänkte, att ska ringa honom, att prata med honom, och samtidigt kommer meddelande, hur jag mår, sen berättade att tänkte ringa honom på helgen, han svarade , att du kan ringa nu. Och jag ringd, vi prata bara om bilen, att han ska kolla också för mig, om han hittar nåt. Och det var allt, vi prata inget om han skulle frågat,om har träffat nå eller så, inget. Ska titta på tv nu lite, sen ska sova, tror inte att han ska svara, menar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0