17.maj

Ledig idag, är hemma. Skönt.Ska sola lite på balkong. Igår köpte solkräm.. D svarade inget igår, men han läste. Han vill inte svara, tror att han tänker att jag tror att vi är ihop, men sa att jag kommer inte att ha tid , att träffa nån. Lämnar honom ifred, och springer inte till badoo, att hitta nån annan. Nu tänker köpa bilen. Igår N ringde , han hittade en bil, men skrev att det är för stor för min lilla rumpa. Han sa, att det är bättre att köpa automat. Men jag hittar inte, eller hittar, men de är bara med två dörrar. Svårt, nu kollade runt, men de är manuella, alla. Hittade några, men vet inte. Jag vill köpa bilen nu, och N hjälper mig, han är så snäll. När hade pratat med honom, han började direkt att kolla för mig, han hittade, men det passar inte, vill ha ju liten bil. Vet inte , när kan köpa nu, jag lånade pengar nu också. Så nu har jag bilpengar. Bara om kan hitta nån bilen. Ska kolla vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0