18.maj

J vaknade vid 7, skönt att sova, men var vaken själv redan vid klockan 4. Vet inte varför. Igår var hos A, äta dricka lite, prata lite. Sen kom hem. Och D skickade meddelande, vad jag gör, sen skrev att ska till väninna, sen sa bara ha det så trevligt. Han ville ju träffa mig. Och han är tillbaka på badoo, och såg att han hade addat igår kväll en ny tjej, säkert att hittade henne på badoo. Och kanske ska träffa henne, men jag vet ju att han söker ju ingen seriös nu. Och börjar tänka själv nu, om vill träffa honom. Jag vill, men vill ha nåt seriös med honom. Kanske ska träffa honom, och han ska börja öppna sig till mig. Vem vet, och jag såg inte min kille i torsdags, blev så besviken, kanske han slutade jobba här nu. Vill ju träffa honom, vet inte när ser honom igen. Kollar nu hela tiden bilarna, skickade till N meddelande, att han kan kolla bilarna. men skrev att han kan kolla , när han har tid. Men nu kollade mer, och det finns en wv , som kan tänka , att köpa. Men N sa, att köp automat, men det tar mer bensin. Nu vet inte, vad ska göra. Kanske ska kolla själv nu, denna bilen. Men kanske kan N följa med. Men det är föredag som säljer, det är lite säkrare. Vi ska få se, för att om kan då vill köpa nu bilen. Har lånat redan pengar. Idag ska gå köpa present till L, sen ska kolla runt lite. Ikväll ska det vara mello, som ska kolla , och gråta , för att saknar N. För att precis förra året var han var här, och jag var så lycklig att vara med honom. Jag tror inte att N ska skicka nån meddelande, eller ringa mig idag. Kanske, men tror inte för det. Nu tänker på denna bilen , vill köpa , vill köra denna bilen nu. Ska gå ducha mig, och sen ska börja gå. Nu vill jag träffa D redan nu, orkar inte vänta tills nästa vecka. Jag blir galen, nu skickade meddelande, att jag kan träffa honom imorgon, när lämnat dotter till kalas. Vet inte om han svarar nåt, för att han är igen online på badoo, han letar efter nån annan, jag vet. Jag vill , att det ska vara klart med honom, då kan gå vidare ju. Men helst önskar att N ska komma till mig, men han kommer inte mer, nu pratar vi bara om bilen, inget annat. Jag vill inte vara mer ensamma. J även frågar när jag hittar pojkvän. Jag hatar att vara ensamma, jag vill hitta nån nu. Ska börjar själv igen med badoo. Nu idag tänkte, nu när J är på kalas, ska passa på att träffa kanske D. Skickade meddelande, och frågade om det är ok för honom. Han sa att det är ok, att kan komma till honom. Att vi kan höras imorgon förmiddagen. Så det kan hända, att ska träffa honom redan imorgon. Det är lite bättre att träffa nu, att sen när har vi träffats , att kan gå vidare , om vi passar inte ihop. Vi ska få se, om ska träffas imorgon eller inte. Men det kommer vara bara ca en timme , inte mer.Och efter det han har inte varit mer online . Måste hämta J kl, 3 redan. Eller kanske ska säga till M hämta. Snart ska börja titta på Mello, har köpt en hel del gott. Idag var M och hans kusin här. lite leka med j, fika, fick en liten flaska likör. Och de tog liten soffa nu, äntligen, nu är det mycket plats över här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0