19.maj

Söndag har kommit igen, J ska till kalas snart och jag ska till stan , kanske ska träffa D. Men vet inte om han har tid nu för mig, vi har inte bestämt än. Vi kan ju träffas , sen ska få se om ska gå till honom eller inte. Ska skicka meddelande, för att måste börja fixa mig vid kl. 11, om ska gå till honom, och nu är klockan halv 10. Nästa vecka kanske kommer att köpa redan bilen. Vi ska få se, om hittar nån.Nu finns en bil, som kan tänka att köpa, men kollar mer runt, om det kommer mer bra bilarna. Igår beställde bensinkort, men vet inte om ska få det. Kanske få avslag igen, då har jag inget att göra. När tankar, måste betala då direkt med kort. Vet inte om N ska följa med om ska kolla bilen, om inte, då tänkte kolla med A, hon kommer säkert med. Ska skicka meddelande till D nu, för att om han öppnar FB då hittar han direkt min meddelande. Nu har han svarat, och det passar för honom, frågade om han kan komma till karlberg pendeltåg stationen, vi kan mötas där. Han svarar inte än, vi ska få se, hur ska det bli nu. Tror att han har precis vaknat.Men nu ska jag få träffa honom. Vi kommer ha ca en timme på sig, det måste ju räcka. Och det ska bli regn snart, vill inte denna regn, men det är inte så kallt. Nu ska ducha snart, sen måste hitta kläderna, ioxå för jennica. Ja, jag träffade honom. Han är trevlig, söt, snäll,men det räckte inte för honom. Vi hade lite mysigt, men skulle behövt mer tid, men han ville ju ha bara sex. Men vi passade inte så bra ihop. Jag skulle viljat lära känna honom mer, men det fick inte jag, han är inte efter nån seriös tjej just nu. Men nu har vi ju träffats. Nu kan båda gå vidare, hitta nån annan. Nu har varit mer aktiv på badoo, och chattat med några till men men, jag vet inte om jag vill jus träffa mer nån där. Just nu vill träffa denna kille, som brukar se på morgonen, men såg inte honom i torsdags, och i fredags. Jag är orolig, att han har slutat jobba här. Jag vet bara att han tar tåg härifrån, men ska kolla nu nästa vecka, om ser honom. Om jag ser honom, då kommer jag ta allt min mod, och ska ge mitt nr till honom, jag vet inte, men varför han tittar på mig , varför han ler. Kanske han vill oxå att kunna träffa mig, men vågar inte komma fram. Eller han är uppdagen redan.Nej, om nu få chans, då kommer jag ta min mod, och säga, vad jag har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0