1.maj

Ny månad har börjat, och det kommer bli en bra månad, hoppas jag. För att jag ska fylla år, det kommer bli mer jobb, och sist hoppas jag köpa bilen denna månad, eller nästa månad. Jag planerade ju köpa i maj, och vill köpa nu. Men behöver vara säker, att ska jobba mycket denna månad. Nu första vecka ska inte jobba. Nu är det bara 2 dagar, som kan jobba ju. Imorgon har en möte, vet inte om ska jobba eller inte. Men hoppas att ska jobba. Igår chatta nästa hela dagen med killarna. En blev helt galen , som vanligt. Kom till skype, jag vill se dig, jag vill se dina bröst. Jag sa många många gångerna, att "nej" , men han bara fattade inte. Helt sjuka finns där. Och nu har jag tre italienare , som vill träffa mig. Fattar inte varför de vill träffa mig. Men just nu finns en av de, som ska träffa säkert, hoppas jag. Det är jätte svårt att träffa nån, när jag har J ju. Nästa helg är jag utan henne, då kan träffa ju några killar. Men vem ska träffa, jag måste veta, att man är intresserad av mig, inte att ha bara sex. Nu på lördag ska fylla år, och vad kommer jag göra. vara ensamma, och fira mig. Jag ville ju gå ut, inte vara hemma, men kan inte göra inget nu. Det är många som jag vill ju träffa. jag har ju denna kille, som träffar på morgonen, vad ska göra med honom. Ville ju träffa honom, men nu är det andra på gång. När jag är online kommer många som kommer att chatta med mig ju, men nu känner att vill inte vara hela tiden online. Nu har jag denna kille, som vill träffa, nu väntar vad han ska svara.Skrev ju att orkar inte vänta , att träffa honom. Han svarade igår, att kom hit då. Nu svarade att kanske på fredag kan träffa honom. Nu väntar vad han ska svara. Jag vill helst veta mer om honom. Men han är inte ofta, eller länge online. Nu är hemma, varit ute några timmar med J. Det är fint och solig vädret ute. Det börjar bli vidare med killar. Men en kille är helt galen. Han fattar inte vad betyder en "nej". Idag han frågade igen, kan vi träffas idag. Han har bara så bråttom att träffas. Jag har sagt tidigare, att kan inte träffa så snabbt. och sen är han arg, att jag svarar inte. Jag hinner inte alltid svara. Jag är trött om honom. Sen denna kille , som vill själv träffa, han läste sista meddelande, men han svarade inget. Börjar tänka om han är intresserad av mig. Han är inte länge online, kan inte prata med honom, han bara logga in sen ut. Och nu började chatta med en ny kille idag, nu har vi smsat nästan hela dagen. Han vill inte träffa mig direkt, vill bara lära känna först , sen vi ska få se, om vi ska träffas eller inte. Han var trevligt, han söker en seriös tjej, jag svarade att jag letar efter en vän först, sen kan man gå vidare. Han sa, att vi kan vara vänner först. Han är 33, han har en dotter , 2 år. singel 1,5 år. Han kan vara värd, att träffas, när han vill med att lära känna. Vem vet, de kommer , jag menar killarna, måste bara hitta denna, som är mest intresserad av mig. Orkar inte svara till alla ju. Ska börja fixa pannkakor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0