22.maj

Min Internet är slut,och nu är det bara mobilen ,,som använder . För 2 dagar sen började chatta med en svensk kille på badoo . Han såg bra ut,trevlig. Han tyckte om mig ,han ville träffa mig ,jag med. Vi har nåt gemensamt .tills igår när han försvann helt plötsligt. Först hade han tagit bort sina bilderna ,sen var han borta. Fattade inte alls ,vad hände med honom. Och han har inte kommit mer online. Jag började hoppas igen ,att kanske han är seriös ,men nu....han bara lämnade mig. Jag vet inte varför han gjorde så mot mig. Har ingen aning om han kommer tillbaka nu. Jag ville träffa bara honom. Ingen annan . Jag är så ledsen för det. Och denna kille är oxå borta ,som träffade på morgonen .... Kanske ska köpa bilen redan denna vecka ,vem vet. Jag vill ha bilen nu. Kollat runt ,finns att välja men är osäker . Ska hämta jenna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0