27.maj

Äntligen har beställd idag internet, och fick kör i gång direkt. Tråkigt utan internet, och det känns snabbare. än det andra. Men det var billigaste också nu. Har jobbat mycket nu, men har inte haft nån dejt. Det har kommit killar att chatta, men ingen dejt. Idag ska hämta J. Men det blir lite stressig nu. För att klockan fem ska gå kolla bil nr 2. Idag kollade en WV polo , men det såg inte så bra ut. att tänkte nej. Satt i bilen, men kände inte alls bra, kunde inte köra , ville inte bara. Nu kl 5 ska till Flemingsberg, kolla en Fiat , men kan inte vara heller säker på det nu eller ju. Såg bra ut, men men det kan komma ju några mer fel, jag känner inte bilarna så bra. Vill inte säga till M heller. Måste kolla och känna själv de bilarna nu. Jag vill köpa bilen nu, och N ska inte hjälpa mer, är besviken , han ringde i fredags, frågade om han kan följa med, han frågade .när, sa att kanske lördag , men sen sa han bara" hoppas du kommer hitta en bra bil , hejdå! "Det var allt, det var sista vad hörde av honom kanske. Jag har kontakt med A , han hjälper lite med bilarna, me han kan inte följa med, att kolla de. Och nu har jag M, jag fattar inte vad gör han nu. Han skicka sms, hit och dit. Igår skickade han en blomma sms. Han vill träffa mig, han kan inte ge upp bara. Jag har sagt honom, men han bara fortsätter. Jag kankse kan träffa honom, men jag är osäker, han visar just nu att han är intresserad av att träffa mig. Kanske dags att ge honom sista chansen, men vet inte. Börjar bli ju trött att vara ensamma och chatta bara, och att vissa bara försvinner , jag vet inte varför. Snart ska gå , jag vet inte, men jag hóppas att klarar att provköra denna bilen nu. Men men .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0