28.maj

Igår blev det ingen bil. Kollade , men tyckte de såg inte ut så bra, att körde inte alls de. Men ingen ide att köpa privat, om man vet inte så mycket om bilarna. Nej, tack. Nu har jag sista chans idag. Har sett en bil, som tyckte kan vara bra, men men. Det är föredag, det är säkrare, men måste ju köra , och kolla. Så idag tänkte gå kolla denna bilen. Igår chatta med en kille, och ska träffa honom idag. Han var seriös, men vet inte , hur . Han ser ganska bra ut, men han är från Rumeniän. Vill inte ju mer träffa de utländska. Vi ska få se vad händer med honom ju. Igår chatta med D. Han började igår själv, men hade tänkt själv att chatta med honom. Han är trevlig , han tyckte om mig. Men det kommer att vara vi två. Han vill ha bara sex. Ska börja fixa J nu . Hemma, men ska gå och hämta J. Kollade denna Opel, men det var inte för mig. Det såg ok ut ibörjan, men när provkörde gick allt fel, hittade inte rätt växel, som fel var i växellåda, fattade ingenting, det blev ingen bil för mig idag heller, och nu tänker inte gå själv ensamma, att köpa kolla bilen. Äckligt, säger jag. Milad ringde, han var i Tumba, ville träffa mig, men sa att är i stan, att kanske han kan komma kolla bilen, han hade inte tid. Och sen träffade denna kille också. Han var ok, men inte att nu vill vara med honom, eller att ha nåt mer med honom. jag kan ju träffa honom, men men. Berättade att vill köpa bilen, han kan hjälpa mig att köpa. Eller hans bror är ganska bra. Så nu måste tänka, att om han kan hjälpa mig att hitta bra bilen, då kan ju fortsätta med honom. Vet inte , vad ska göra. Jag vill köpa min bilen, men klarar inte ju . Kanske ska kolla denna automat bilen istället. Om det passar bättre för mig, för att kände inte så bra, när körde denne Opel...Ska hämta J nu. Ska sova nu snart , men sitter kvar på badoo. Chatta med några killarna, en kille från england. Han är halv turk, halv italien. Och han är intresserad av mig, han bjuder mig dit. Säger att vi måste lära känna varandra bättre, innan vi går vidare. Nu kommer alla igen, att träffa mig. Jag är trött, jag vill hitta nu nån. vill inte vara mer ensamma. Idag när hade hämtat J, kom hem, och började gråta, började bli bara så trött med allt, att det finns för många, som ja har nu, som vill träffa mig, att ha sex med mig. Men började ju tänka på A, jag vet inte varför,jag vill träffa honom, jag vill vara med honom, vad är det som händer med mig, jag fattar inte. Jag orkar inte leta efter nån, vill hitta nu nån, och stanna med honom. Trött är jag. Skickade meddelande till D, han svarade, han börjat svenska , men egen hand, och han ska börja jobba med tidningen i juni. Han är glad för det. Frågade hur jag må, svarade , som det är, tänkte fråga om han träffat nån mer , men tycker att det är ingen ide, att fråga såna grjerna. Måste gå lägga mig, ska vakna tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0