29.maj

Jag vill bara gråta, och det gör jag.... Jag känner mig värsta mamma i hela världen just nu. Allt började imorse, när väckte J, hon ville inte lyssna på mig, bara gnäll och skrik, hela vägen till skolan. Hon bara skriker, gråter. Och sen när hämtade henne, hon började igen. Blev helt galen , kasta sin jacka på marken. Jag orkar inte mer, jag ska ge upp snart. Vi kom hela vägen hem, sa att snälla mamma är borta. Hon säger till mig -jag vill dö, jag vill gå hem och ta kniv och döda mig....vad man börjar tänka, hon är inte normal...och när vi var hemma, hon lugnade ner lite, sen ge lite medicin, hon var ok , och sen hon gick till balkong, och ville hoppa ner...men jag stoppade henne sista minut. ...hon gråt, jag kunde bara hålla henne , grät med henne, sist hon lugnade ner, nu sover hon, men vet att jag kommer inte kunna sova. Hon kan vakna, hon kan komma , hon kan göra nåt, jag är rädd för henne nu så mycket. Visst är hon jobbigt, det kan jag också vara, men jag har svårt att vara snäll hela tiden. Jag måste stoppa henne nu, innan det blir värre. Jag vill ha nån brevid mig, vill inte vara mer ensamma, jag är trött att träffa mer killar, orkar bara inte, men jag bara kan fortsätta, att kanske jag hittar nån. Men alla snälla är borta. Nu chatta med en kille, men han bor i England. Igår träffade ju en kille, men tror inte att vill träffa honom mer, kan ju ha kontakt kvar. Vill ju ha nån kille, men jag vill inte ha de at ha för sex. Ja, alla säger, de är seriösa, men de är inte seriösa. Jag vet, vem är seriös, vem är inte seriös. Jag måste börja tänka mer på mig , på J, inte just nu så mycket att hitta nån, att träffa nån. Måste la ner allt denna. Men jag tittar mer runt, när är ute, och igå kollade runt, när träffa denna kille. Jag var inte alls intresserad av honom. Och kanske jag ska köpa bilen snart, för att nu har min snälla arbetskamrat berättat till vår chef, och idag ringde han, och sa att han kanske kan hjälpa mig. Jag fattar inte, att det finns snälla folk här ute. Ska gör ett kopp te, att lugna ner själv. mår dåligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0