2.maj

Snart ska hämta J. Jobbade idag, sen handlade. Nu är hemma lite. Och imorgon är jag ledig, och sen på söndag ska jobba på teatern, och J ska följa med. Hon vill inte , men vad kan göra. Jag ska inte säga till M, att han kan ta henne. På lördag ska ta henne till Tivoli, hoppas jag. Men hon är hela tiden-Marie här och Marie där. Trött man blir, hela tiden bara hon. Jag träffade imorse honom, jag vet inte om vill träffa honom, jag har nu många att välja på. Han titta lite på mig, inte så djupt. Imorgon ska inte träffa honom. På badoo finns en kille, som har börjat att smsa, och honom skulle vilja träffa. Han letar efter seriös , och det känns ok för mig. Andra, vet inte. En kille är galen, han ringde redan efter klockan 9, men svarade inte, sen skicka meddelande-ring mig, sen han ringde,men sa att jag jobbar. Jag är trött om honom. Han bara fattar inte, att jag är inte intresserad av honom. Igår skickade sms- kom till skype. Jag sov redan. Sen det kommer mer och mer att chatta med mig, och sen har jag denna Italien, tre stycken som vill träffa mig. Vem ska träffa först, jag vet inte. Jag vill träffa nån helt vanlig kille, att bli kär i. Jag vill inte träffa nu de alla på samma helg. Det räcker max 2 att träffas. Jag vill själv träffa denna, som har sms kontakt, men han vill lära känna varandra mer. Igår skickade meddelande, önskade "god natt" till mig, och min lilla ängeln.... Ska börja gå , hämta jennica nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0