30.maj

Jobbat idag, är ganska trött nu. Det har gått ganska bra med J idag, inte mycket gnäll. Vi kommer att klara det ,bara att bita ihop. Köpte till henne nya jeansshorts. .. Chattat idag nu denna kille, som bor i England . Jag förstår inte, varför han vill chatta med mig, han låter ganska seriös, men vi kan vara bara vänner. Det är bra, att man kan ha nån vän, att träna sin engelska. Nu är jag ledig bara på söndag, jobbat 5 dagar, och det är bra. Vet inte hur kommer det vara nästa vecka. Då är det nationaldag. Frågade M, om han kan ta J, först sa att nej, nu frågade igen, han svarar inte. Så bättre att skicka mejl nu, att kan inte jobba. Han ska åka nu Till Scottland nästa vecka, och J ska få följa med. Men de kommer att vara borta bara 4 dagar. 4 dagar utan henne, det klarar jag fint. Kollar bilarna, det finns nu ganska mycket, men kollar mer föredag, de har fina bilderna ute, att kanske ska börja kolla de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0