3.maj

Hemma, J är i skolan, började med min tårta. Ska städa hemma, hämta J och hennes kompis från skolan. De kan leka här efter skolan. Tar det lugnt idag. Men känner mig lite ner, att imorgon ska fylla år, och ,måste vara ensamma. Jag önskar mig bara en present, att N ska kontakta mig, om han kan bara skicka meddelande, och säga "grattis". Då skulle vara glad,. Jag vet inte, varför jag saknar honom mest. Han finns kvar i mitt hjärta bara. När är det över, när träffar nån att vara kär i . Bara att inte vara ensamma. Imorgon kommer säkert mamma ringa, men vill inte prata med ingen . Det känns så tungt, när man känner sig så ensamma. Imorgon vill vara bara med J, att hon ska vara snäll mot mig hela dagen. Och jag vill inte höra inget från M, under denna helg. Tänkte gå till tivoli imorgon med J. Men vet inte, om orkar ju gå. Eller gå till badhuset , Det tar mycket pengar, har tagit lån igen. Hoppas att mamma ska skicka pengar lite, för födelsedag, och nästa vecka. Måste betala till M, och sen har kvar räkningar. Väntar när kommer lönebesked, hoppad idag de ska skicka. På söndag ska jobba på teatern, och igår prata med jobb, om de har fått min mejl. , att kan jobba varannan helg. De har fått det. Så nästa helg ska jobba. Vet inte, om vill gå ut nästa helg. Skulle viljat att gå imorgon, men kan inte gå . Nästa helg ska träffa nån kanske. Igår chatta med denna galna killen. Skrev att tror inte att vill träffa honom,att jag letar inte efter samma som han, men han bara fattar inte. Skrev igen, vill jag inte träffa honom, känna honom. Nu blockerade bort honom, att han kan inte mer kontakta mig, men han har mitt nr. han kommer ringa snart , jag vet. Ska börja städa här nu. Kakan var klar, efter städning kan fixa tårtan. Kvällen, hemma med J. Nu har hennes kompis gått hem. Det var trevligt att hon hade nån kompis med. Nu idag har smsat med M( kille träffade på badoo) , eller vi har inte träffats, men har haft kontakt. Han ringde idag till mig, prata lite, men var uppdagen lite. Nu har sms at . Han ville se min bild, nu skickade en ny bild som tog , han sa "snygg". Då skickade han också en bild, svarade också nice too. Han säger "blomma" till mig nu. Skulle pratat med honom senare, men han sa att han är trött , att vi kan höras imorgon. Jag vet inte, vad kommer bli, när vi kommer att träffas. Han lät ganska trevligt, ska prata imorgon med honom. Och sen såklart började chatta med D, han svarade att han mår bra, hur mår jag, svarade samma. Sen skrev att glöm inte att sjunga imorgon vid fönster. Han svarade heheh. Sen bara önskade trevlig kväll. Han gick ut igen, som vanligt ju. Varje kväll är han ute. Men han svarade i alla fall ju. Nu vill träffa bara M, ingen annan. Men kollar ju andra också. Men vi börjar ha mer kontakt, att kanske han kommer säga , att nu vill han träffa mig. Jag vet inte när kommer hans ex hem från semester. Vill inte fråga, vill att han ska fråga, om jag vill träffa honom. Nu har han min bild, kommer att drömma om mig, kanske. Min tårta ser ut so fint fint. Tänkte ta J till Tivoli imorgon. Sen kanske ska gå äta pizza, det är min födelsedag,. och kan ju vara snäll mot mig själv. Mamma skickade pengar lite, betalade j--s skola, nu har lite pengar över. Och väntar min lönebesked, och hoppas jobba nästa vecka fem dagar, kommer ju jobba på lördag o söndag nu. Ska sova också snart. Vill inte svara imorgon ingen samtal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0