4.maj

Idag fyller jag år, och jag är nöjd med min dag. Åkte till Heron City tivoli med J, sen träffade jag en arbetskompis , som hade lika gammal dotter som J. Sen var vi tillsammans, sen gick vi Mcdonalds. Det var kul. Och idag pratade med M, han vill träffa mig, och det kan hända kanske redan på måndag. Nu har smsat med honom hela dagen, och vi fortsätter. Han skickade en bild idag, jag med. Han såg ut bra, tycker om honom. Det ska bli spännande att träffa, men vi ska ta bara fika, inget mer, att börja . Vet inte om det blir ju nån seriös, men känns just nu, att båda har intresse. Vet inte, men ska kollar på badoo andra också , kan inte vara säker med honom. Man kan inte hoppas för mycket, det gör jag alltid ju. Och ingen sms av N. Han har glömt bort mig. Och på FB ingen kille, utom Pithak önskade "grattis":-) Men jag är glad, att nu har jag ny vän kanske, eller mer än bara vän hittat. Men som sa, får inte ju hoppas så mycket. morgon ska jobba, sen ska gå köpa papper till J. Glömde bort idag helt. Snart ska J sova kanske, ska kolla nån filmen kanske. Eller sova tidigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0