5.maj

Idag jobbade, och sen var ute med J lite, inte länge. För att hon hade gjort sönder mina fina solögonglasses, att blev så arg på henne..... Sen kom hem, jag vila lite. Och jag har börjat att bli kär i honom nu....Idag har chattat med honom länge, han erkände först att han tänker på mig. Jag sa med, att tänker på honom. Han ville se mig mer, då skickade några nya bilderna, och han blev nöjd. Och han är sjuk, sa att han har ont i kroppen. Att jag tror inte att kan träffa honom imorgon. Vet inte än, om ska jobba eller inte. Jobb har inte ringt, men de kan ju ringa imorgon. Men planerar nu att gå ut, på fredag eller på lördag. Jag frågade Anja, hon ska följa med. Men om nu kommer att träffa honom imorgon, och det blir nåt mellan oss på riktigt, kommer han bli avundsjuk , om ska ut . Jag vet inte. Det känns så konstigta att chatta med honom, när han skickar hela tiden kyssar och hjärta och säger till mig "min blomma"...Vi har inte träffats, men vi har sett bara på bilden varandra. Och har förstått att jag gillar honom. Hoppas att kan träffa honom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0