6.maj

Måndag idag, tror att ska vara ledig, men hoppas de ska ringa dag, att ska jobba imorgon. Hoppas hoppas. Det blir lite varmt nu ute, kanske ska sola lite på balkongen. Köpte igår till J solkröm, lånar hennes. Tänkte vänta tills kl.10, om de ringer inte då ska skicka meddelande till M( ny kille, som är kär i mig...). att om han vill kan träffa honom idag. Igår vilka meddelande, han skicka , han vill va med mig, vill krama mig, vill kyssa mig, vill sova med mig.....han är kär i mig. ... Vad ska göra idag. Måste handla lite maten hem, inte mycket pengar kvar, måste räkna vad ska köpa, har köpt för mycket nu. Kanske mamma ska skicka pengar, men då måste betala till M tusen direkt. Tror att måste låna lite pengar igen, för att kan gå ut helgen nu, men vet inte vart ska gå. Kanske bara vara ute, ta en öl cider, bara vara , ingen nattklubb eller så. Ska stänga nu data. en kille kom badoo, nu skicka sms igen. Tråkigt.. Ingen samtal, ledig idag. Jag skickade meddelande till M, men han har inte svarat inget. Tror inte att han kan svara , när han är på jobbet. Klockan två kanske han svarar nåt, och sen tror inte att kan träffa honom. då skulle han svarat nu före 2. Nu chatta lite med en kille från Sweitch , han låter trevlig. Det är ok, att bara chatta med nån, träna lite engelska. Ska handla snart, sen ska få se, vad kommer hända, men hoppas träffa honom idag.... Och jag träffade honom nu. Han kom till Tumba, vi promenera här i Storvreten. Jag blev besviken. Han hade lång skägg, gillar inte det. Han var ganska tyst, kom och la sin hand över min axeln direkt. Sen ville gå till skogen. Och ville ha sex, han bara sa nej, jag vill inte ju. Jag sa direkt nej, jag kan inte sådär bara. Kom hem, bara, sen kysste jag honom , sen bara "hejdå". Blev så besviken, jag blev alltid besviken, om först man tänker att det är nån seriös, och sen bara sådär slutar det. Vill inte träffa nån. Nu har haft kontakt en italian, som bor i sweitch. Fyn, vad snygg han ser ut. Nu har varit i skype idag med honom. Bara chattat, och lite till. Bars skriva skriva här. Jag känner mig helt besviken efter denna dejt med M, allt skulle varit annorlunda, om han skulle inte viljat ha direkt sex. Jag skickade meddelande, att det var trevligt att träffas, att hoppas du hittar nån annan bättre än jag. Han svarade , att ok. Och nu är han online på badoo. Detklart, han fick inte mig, nu söker nån annan. Men nu har jag träffat honom i alla fall, och det blev inget, nu kan gå ju vidare. Men vill inte just nu träffa nån direkt efter honom. Nu i helgen ska ut, och vem vet kanske hitta nån annan, eller då kommer ta allt min kraft, och försöker ta kontakt min kille på morgonen, men jag jobbar inte ju. När ska jobba, hoppas att får jobba 4 dagar, säkert att jobbar helgen. Vet inte vilken dag ska ut med Anja, och vart ska vi gå. Tänkte ju Engeln själv, och frågade en kompis han sa att spybar, vid sturebar, men men. Ah, ingen aning , vart ska gå. Kanske bara sitta ute, sen ska få se. Chatta med M ( Marco, italian) om vi kan chatta här i skype, han sa, att ja, och jag frågade, om han bor ihop med sin fru, och han sa ja. Men han vill gärna ha kontakt kvar med mig. Det känns o, att får chatta med honom, nån utanför, men tråkigt att det händer inte att vi ska träffas. Men konstigt, att han sa att kanske blir jag hans första, som han ska träffar. Måste till tvättstuga nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0