7.maj

Idag är jag ledig, och jag är trött, och lite huvudvärk. Igår jag träffade en till kille på kvällen. Han bor i Huddinge, har haft kontakt med honom på badoo. Han var jätte trevlig, snygg, men det funkade inte mellan oss, jag menar s...Jag vet inte om det var mitt fel, men det känns inte bra. Men han var ok, men tror inte att han vill träffa mig mer. Men han är kvar i FB nu. Efter igår har jag varit så lättirriterad nu, att små sakerna, blir arg . Jag vill inte vara ensamma, vill hitta nån att bli kär i, vill bara inte vara ensamma, hoppas att ska jobba imorgon, då kanske ska ge mitt nr till honom, som träffar på morgonen. Om han är ledig, jag vet inte. Nu vill träffa honom. Jag var motesplatsen online just nu , och G hade inne igår. Känns att han är inte med denna tjej tillsammmans , jag vet inte, och han vill inte prata med mig på FB, jag vet inte varför. Varför han godkännde mig, om han tänkte inte ha kontakt med mig då. Nu på helgen planerar att gå ut, men vart vet inte. Och när, ska gå på fredag eller på lördag. vi ska få se. Och jag ska dricka, hemma. På torsdag ska prata med Anja, vilken dag passar för henne, och hoppas att hon ska komma till klubb, men vart. Jag tänker på Engeln, kan inte vara utan denna. Vi ska få se, vad händer. Idag ska M hämta J, liten lättnad för mig, och det ska bli varmt idag, och ska sola lite på balkong, började igår att sola, och det känns att solen tar mig, men ska smörja mig in. Nu börjar själv bli aktiv på badoo, att skriva till killar , som jag gillar. Men vet inte om de svarar ju. Tråkigt. Men en kille har inte läst , hoppas att han svarar. Ska sola lite till på balkongen nu. Händer inte mycket med killar. Det kommer några att chatta med mig, men vill inte chatta med alla. Bara raderar bort deras meddelande. Chattade med denna kille från Sweitch , han är trevlig att chatta, men han vill ha sex ju, att skicka video, och bilderna. Men försöker inte prata mycket om sex med honom. vill visa att jag blev intresserad av honom. Jag frågade honom, om jag skull inte bott i Sverige, skulle han träffat mig, och han sa ja, Man kan ju ha nån vän utanför SVerige med. Men han är jätte snygg, fyn varför han måste bo där. Jag skulle ta honom. Snart kommer J hem, snart ringer han , jag vet. Måste passa på , att fixa mina grejerna. Ska stänga data igen, det är hela dagen öppet. Och det funkar inte internet i mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0