8.maj

Just nu kollar parkeringsplatser, men hittar inga här Stenvägen. Det är så konstigt, om hittar ingen plats. För att börjar att tänka köpa bilen snart, för att ingen ide att vänta så länge, har inte kört en månad, kommer att glömma bort allt. Att kanske ska kontakta N redan denna vecka, att kanske kan träffa honom, eller prata om bilen. Eller kanske han kan kolla nån bra bilen, kanske han känner nån som vill sälja sin bilen. Nu har jag fyllt år, nu ska det bli en bil. Jag vet, att måste ta lån, men ska betala tillbaka direkt, när får min sista lön i juli. Jag vill ha bilen nu, vill inte vänta mer. Tänkte att gå ut på fredag, ska prata med A imorgon. Hoppas hon vill åka till stan. Om inte då ska hitta nån kille, ingen problem, Och alla de killarna på badoo, jag är trött om de. Igår igen en kille chatta. han säger att kanske jag kan komma vi kan ta en promenad, sen sa att kan inte komma , har dotter hemma, sen kanske jag kan komma hem till mig. jag sa nej, sen han lämnade sin nr, men raderade hans meddelande i morse. Han med, att få ha sex med mig. Jag logga in MP, och G har varit online kvällen innan, nu loggade in och han var igen online kvällen innan. Han är singel ff tror jag, annrs han skulle inte varit ofta där ju. Ah , varför får jag inte träffa honom, varför han svarade inte FB meddelande. nu tänkte skriva nåt, när ska ut på fredag. Att han kan läsa, att kanske ... Ska sola lite på balkongen igen, ingen jobb idag heller. Och sen kommer ju såklart att chatta med Marco, kanske. Nej, vill inte vara så aktiv med honom här. Han tänker kanske, att jag är intresserad av honom. Kan inte ju, varför han bor där, och jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0