10.november

Söndag, är ensamma hemma, lyssnar musik med nya hörlurarna, som köpte idag. Jag bara tänkte, att måste köpa de att prata i skype . Då bara åkte till affären och köpte. Jobbade idag, sen kom hem. Äta lite , sen iväg. Tog lite bilderna för min M. Han ville se, hur det funkar här biltvätt. Han börjar bli allvar nu, att komma hit och börja med sin biltvätt. Igår fick prata lite i skype, jag var så glad att se honom att le igen. Men det är jobbigt att prata, han hör inte så bra , när pratar. Men nu med nya hörlurarna kan han höra bättre, hoppas jag i alla fall. Jag börjar känna mer o mer, att han börjar vara intresserad av mig mer. Vi pratar ju varje kväll nu, 2 veckor har gått, och han har öppnat lite mer än tidigare. Ibörjan , när vi började chatta, han ville inte alls att ringa i skype, kommer ihåg. Men nu han vill själv. I förgår frågade, om vi kan prata i skype. Då sa , att han mår inte bra, att nej. Men nu, igår han frågade själv, att kom till skype. Det kommer bli nåt, jag vet inte. Kanske bara vänskap, kanske mer. Vi vet inte, vi måste ju träffa varandra på riktigt nu, att känna efter, vad vi känner. När jag ser honom i kamera, känns det at vill vara hos honom, vill krama honom, kyssas. Jag vet inte, om han känner samma. Om han skulle inte känna nåt, då skulle han inte haft mer kontakt med mig. Och jag har berättat, att jag träffar ingen annan, och vill inte träffa nån annan just nu. Att vill träffa bara honom nu. Så nu vet han, att jag är seriös med honom. Vi ska få se, vad kommer hända. Vet inte än, om ska åka till London. Det börjar bli dyrare med biljetterna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0