11.november

Sitter hemma IGEN. Ska gå handla snart. Igår fick inte prata med min M, han kom hem, sen han gick hjälpa kompis att flytta. Han ville att ta några bilderna om biltvätt här. Att sen kan skicka bilderna till Whats upp. Och såklart fick hans nr. Skickade de honom, sen han sa, ok att det är annorlunda som han har det. Sen senare skickade sms,-bara skrev god natt. Ingen mer, såklart kommer inte börja smsa honom nu. Han svarade inget. Nu skrev badoo, att hoppas att han fick mitt sms igår. Hoppas att ikväll kan vi prata lite. Vi har varje kväll möte nu. Och det känns just nu bra. Igår när var på väg hem , började tänka. Ok, jag kan ta bilderna till honom, och sen kom på en ide. Att han vill åka hit till Stockholm. Och nu tänkte ta bilderna här i Stockholm, och sen ska göra en album, sen ska skicka det till honom , som present. Men innan jag börja ta bilderna, då måste fråga honom adress, men jag hoppas att han ska ge . Om nu han kommer inte skicka till mig nån present. Idag ska ringa till kontoret nu, att fråga om jag ska få en veckas semester. Sen kanske , kanske inte ska åka till London. Vet inte än. Men nu väntar också svar om lägenheten, om jag ska få det. Men jag tror inte att ska få det, för att jag har inte betalat hyra nu. Nu har handlat lite idag, sitter hemma. I dag ringde jobb, och nu kommer att jobba tisdag, torsdag o fredag. Känns helt ok att kunna jobba lite. Men nu känns det lite konstigt för mig, för att min M har inte varit på badoo länge. Han brukar alltid logga in , när han är på jobbet, och nu är klockan över 1, och han var online i natten vid klockan 2 tiden. Såklart börjar undra nu, om han hjälpte sin vän att flytta, eller var på nån dejten. Vet inte, och kommer inte att fråga honom heller nu om det. Hoppas att han svarar nåt nu under dagen, och sen kan prata med honom ikväll. Nu kollade igen biljetterna, och det kostar över tre tusen, chatta med Sweetie, hon sa att kolla andra flygbolag, men det kommer vara samma pris nu. Tror att måste lämna det nu, hon kommer inte att betala för det, kanske kommer hon betala bara en väg, att jag kan betala en väg. Men vet inte, för att jag har inte råd att åka , hon vet. Ska prata senare med henne. Det kommer bli dyrt för henne, jag förstår det. Det spelar ingen roll, om vi ska åka eller inte nu. Sålde på tradera , och fick nu ca 140 krona för de kläderna. Känns helt ok, ska kolla mer kläderna nu att sälja , som bara står här hemma nu. Sen ska hämta J, hon ska till gymnastik sen. Hemma efter J-s träning, och väntar om min M kommer på badoo eller inte. Han svarade idag , att ha mår bra, fråga hur mår jag, svarade att jag är ok, att vi kan prata senare, att han är uppdagen nu. Han läste det, me ingen svar. Och han läste inte min meddelande heller på badoo. Kanske han kommer inte alls på badoo, vet inte. Han kan vara jätte trött nu. Men ska vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0