12.november

Jag vill bara gråta just nu, jag orkar inte snart mer. Om min M. Han undviker mig helt nu. Igår jag skickade whats upp meddelande, han skrev att han mår bra, efter det ingen mer svar. Han läser inte mer mina badoo meddelande. Jag bara förstår inte, vad hände med honom. Jag skickat meddelande, han svarar inget, jag fattar ingentig. Nu skrev, -vad hände med dig, att ingen svar, att du kan säga om du är inte ok.och sen skrev att vill inte att han försvinner igen. Jag vet inte vad hände med honom. Hoppas att han svarar nåt...Men han bara läste detta meddelande, och ingen svar. Jag är så ledsen, och tror inte att han ska online ikväll nu. Igår han kom inte, tror att han mår igen dåligt, men vill inte säga mig. Men jag skrev att han kan säga bara , att han är inte ok. Jag bara förstår inte, varför han måste göra så mot mig, att inte svara, att ja måste bli galen nu. Jag har haft nu över 2 veckor bra kontakt, vi träffades äntligen på skype, det känndes så bra, att kunna prata med honom, jag blev kär i honom, och nu är han borta kanske IGEN. Jag vill inte släppa honom nu, men nu om jag fortsätter med mina meddelande, då han ser att jag är galen i honom. Varför han kan inte svara, jag har ledsen, men jag är inte ok, att prata med dig just nu. Nu an har slutat med jobbet, om halv timmer han skulle vara hemma. Alltid, han kommer hem, och han meddelande, att han är hemma, men nu...jag bara väntar honom, men han kommer inte. Han kanske ser, att det är ingen ide, att fortsätta med mig, att vi kommer inte att ses kanske. Och nu ska åka ju till London. S bokade biljetterna , och vi ska fira jul där nu. Och jag mår så dåligt nu. Vill inte känna mig så. Varför det händer med mig hela tiden nu, att jag hittar nån , och sen man bara lämnar mig, varför det. Vad gör jag fel, vad har jag sagt fel. Bara varför? varför.? Han svarade nu.....och han berättade att han är tillbaka med sin ex nu. Det var det familjeprobem han hade. I söndags han sa, att en vän ska flytta, och det var hans ex, som flyttade tillbaka.....han sa, att det var för barn, att vara tillbaka med henne. Jag skrev, att jag är glad för honom, att han känner så, och att vi kan vara vänner. Det var han som skrev att han vill vara vän med mig. Lite chattade i whatsupp, men inte länge, för att hans ex är ju där. Men skrev att vi har kvar kontakt whats upp och skype. Och sen såg att han hade tagit bort badoo. Jag är ju såklart ledsen, men samtidigt ju jag vet nu , hur är det med honom. Glömma bort nu bara, att vi kommer att ses.....det gör ont i hjärtat så mycket just nu, men nu måste släppa honom ju. och nu kan jag lämna badoo, det finns inte mer för mig. Jag gråter just nu, jag vet inte varför, men det är så, jag fick känslorna ju med honom. Men att det hände så plötsligt, det kunde jag inte vänta. Men samtidigt började ju tänka, att han börjat undvika mig, att det finns nånting, som han vill inte säga, men nu äntligen han svarade. Och jag måste hålla bort nu det allt, att börja skicka meddelande till honom. Måste bara vara försiktig. Men vi kommer att vara vänner, men vet inte om det kommer att funka., att vara vänner. Han kommer kanske inte bry om mig, om jag skickar nån meddelande. Men nu jag vet, och det är nu att släppa det, och gå vidare. Och det hände igen med mig....blev kär i fel kille..... Klockan är snart 10, på kvällen, och tänker på honom nu så mycket, att det blev som det blev. Men samtidigt måste ju vara glad, att han vågade att erkänna det. Han ville ju inte göra det, men till sist han såg, att han hade ingen val. Och att han vill ha mig kvar som vän. Jag kan ju hålla kontakt med honom, men kommer han att göra det, det vet inte jag. Men det kom ju så plötsligt. Vi pratade ilördags på skype, han såg ut som vanlig, vi pratade som vanligt, och sen söndag, när han sa, att han ska hjälpa vän att flytta....det var hon som flytta till honom. Och att vara tillsammans för barn. Kanske det kommer funka, kanske inte. Men jag kan inte göra ingenting nu. Han sa, att han kommer bli min bästa vän. Nu vill jag se , om han komma hålla de ord. Jag vet inte om kan sova nu inatten. Det kommer att ta tid, att komma över honom , jag har haft samma känslorna ju, om Gordie, men nu har jag ingen kontakt med honom kvar. .....hoppas att det kommer inte hända med min M nu. Han kommer att finnas kvar, men han kommer vara bara som vän. Måste gå och lägga mig snart. Just nu vill ju igen tillbaka N....som vanligt, när blir lämnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0