14.november

Gråter just nu , att vill bara dö. Börjar få problem på jobbet, kan hända att få sparken snart. Och nu idag ringde sms lån, måste betala det nu, annars är jag hos kronofogden. Och när är jag där, då kan inte ta ingen csn lån. Så nu måste jag göra nåt, och kan inte ta mer smslån, tror att är överaltt blockerat nu. Försökt att låna andra föredag men det går inte alls. Jag vet inte, vad ska göra nu. Jag klarar inte mer, att leva här. Jag bara orkar inte mer. Om jag kommer betala nu denna 11000 kr, små delar, kommer det kosta mer och mer varje gång nu. Jag blir galen snart. Måste kunna flytta nu snabbt härifrån, och behöver låna nu, jag orkar inte mer att vara såhär, stressad nu. Nu har inte sovit redan 3 nätter, jag kan inte. Och nu fick problem på jobbet. Om bara kan nånstans pengar. Hittar ingen rik man heller. Och A blev jätte arg på mig. Jag skrev honom- ska du också tillbaka till sin ex, som alla andra som träffar, att vad är det fel med mig. Och han svarade- har vi varit par? Att han gillar inte denna ton, som jag pratar, att han varit trevligt med mig hela tiden. Jag svarade, att menade inte dig direkt, att träffade en kille, men han bor inte här, att förlåt om med, att behövde bara prata med nån vän. Nu kommer han aldrig mer att ha kontakt med mig, jag vet. Jag vet inte , vad ska göra nu. jag hatar alla män, jag hatar mitt liv. Nu tänker ju bara denna sms lån, som bara måste betala tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0