15.november

Lördag idag, snart ska till jobbet, och J ska följa med, men hon vill inte. Och hon är förskyld lite också. Såklart har inte sovit igen i natten, redan hela natten nu. Allt snurrar i huvudet. På tisdag ska ha möte på jobbet, att har fått många klagomål nu, att jobbar inte bra. Och igår när jobbade, jag kunde inte städa som har gjort varje gång. Och de kommer och tittar på mig som häxor. Jag mådde jättedåligt. Har tänkt på det så mycket nu, och igår pratade med andra, och det ser ut att de hittar bara på, och vill inte att v jobbar där. Och jag tänkte o tänkte nu, och tror att jag kommer inte mer jobba där, om de behandlar mig som robot. Jag trivs inte mer, att jobba där. Nu känner bara äckligt där. Jag har redan mina problem, som måst fixa, men hur vet inte. Tänker på min skulderna, men det går inte. Har frågat på nätet , och fick svar att prata med banken, att de måste väl hjälpa mig att kunna ta lån. Jag tänkte, att kanske kan prova att ta , om kan förklara min situationen . Jag kan inte vara helt ok, nu kan inte sova, gråter så mycket. Tänker ju på min M, men han är med henne nu. Vill kunna glömma honom, men kan inte. Jobbade idag, det var ok dag, att jobba. J var med, hon var ok, inte mycket bråk. Kom hem , åt lite lunch, sen försökte vila lite, men kunde inte så bra heller. När vaknade började igen , att tänka på honom. Blev ledsen igen. För en vecka sen vi pratade i skype , allt var ok, han såg ut ok. ...och sen fick jag denna chock några dagar senare, kan inte glömma denna så snabbt just nu. Vill inte träffa just nu ingen, vill vara bara ensamma. Såklart vill ju träffa nån, bli kär i nån, vara lycklig , men samtidigt är jag rädd att bli sårad igen. Saknar att kramas , pussas nån. Ja, jag hade ju A här, men det var fel. Han svarade ju nu idag, skrev att vet vem smittade mig. Han bara, ok, då vet du att du ska vara försiktig i framtiden. Jag ville radera bort honom, för att han undviker mig, vill inte mer ha kvar honom .Han är hos sin ex, vet inte varför han kan inte skiljas då. Han berättade, men varför han vill vara kvar hos henne, om han älskar inte henne. Nej, sån vän behöver jag inte. Ska få se, vad kommer han nu att svara, sen bara radera bort honom. Tiden bara går , snart är det jul( vill inte tänka) sen nyår. Tänker ju på mina denna årets drömmar, som jag hade önskat. Nästan alla mina drömmar blev sann.....Kommer nästa år att bli bättre. Vet inte det, det hoppas jag. Klockan är över 7 på kvällen, och mår inte så bra. Vill prata med nån, att tänker inte på honom. Sugen att gå tillbaka till badoo, men nej, det finns ingen mer för mig där nu. Jag får inte gå dit. Nu har inte varit där 4-5 dagar, och känner att klarar mig utan det bättre. Om jag ska gå dit, kommer bli ledsen igen, vill inte börja allt i början nu. JAG FINNS INTE MER DÄR . Jag är där, men loggar inte in där, jag ser ju om nån kollat min profilen, eller skickat meddelande. Men nu har ingen bild där, då ser ingen mig där heller. För att jag har ingenting mer att göra där. Jag kan vara ledsen, men det kommer göra mer ont, om går dit att hitta nån snabbt nu. Jag behöver ingen mer nu. Nu måste tänka , hur klarar med mitt liv. Jag vet inte, om jag kan flytta nu. Har inte än fått svaret nu, om fick denna lägenhet. Sökte annan lägenhet samma gatan, blev plats 6, ingen visning, och nu sökte igen en lägenhet, vet inte vilken plats kommer nu. Jag hoppas ,att jag får denna som har varit visning. Det är konstigt, att de har inte svarat nu. Men hållar tummarna, att jag kan börja nytt liv. Om jag får nu denna lägenhet, vill börja allt i början. Ska inte ha kvar alla de grejerna , som har köpt med Moon. Nu vill jag börja själv, hur vill att mitt hem ser ut. Det kommer ju b.li jätte svårt. Har bara J- grejerna, som kan ta med. Men det går säkert bra nu. J kommer att somna snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0