17.november

Inatten kunde sova lite bättre, för att J sov i sitt rum. Men kunde ju inte sova hela natten. Jag vet inte, när jag kan lugna ner mig, att få ta det lugnt. Jag kan inte bara, börjar igen tänka på honom, gråter igen.... Och A läste mitt sista meddelande mitt i natten, och han svarade inget. Och det var nu sista droppen för mig, för att jag behöver inte nån vän, som bryr inte om mig mer, som undviker mig, som jag fattar inte. Så nu har tagit bort honom, som min vän. Behöver inte honom mer.. Ska gå ut snart nu, ska gå till biblan, och sen ska kolla om kan köpa överall till Jenna, Räknar pengar hit o dit, vet inte hur klarar igen, lånade ju mer pengar, nu måste kolla mina kan förlänga mitt lån med gemoney, att kan betala av min sms lån. Om kan inte då, åker det in inkasso. Sen vet inte hur ska börja betala. Och nu kommer inte mer att jobba kvar på hotell, jag klarar inte mer. Jag mår äckligt där, med alla de jävla husfru assistenter, som bara stirrade mig sista dagen , när var där. J somnat äntligen nu. Idag tog bort A på FB som min vän. Och nu ikväll han började skriva med honom. Och nu sa, att jag tog bort honom, som min vän, att jag kännde att han undvek mig, att vill inte ha mer kontakt, och nu adda tillbaka, men han vill inte mer att vara vänner nu. Fattar inte, varför han måste vara så elak nu. Då hade jag rätt, han ville inte ha mig som vän, han ville ha bara sex med mig nu. Vad jag har gjort fel? Varför han lämnat mig, när vi hade så bra kontakt nu, när ja behövde att prata med nån. Behöver inte mer såna vänner mer. Idag fick prata lite mer A, om min krossat hjärta. Jag tänker på honom, kan inte komma över honom, vill komma över honom, och gå vidare nu med livet. Men det kommer ta tiden. Nu har en annan ny vän kanske på gång. Vet inte om ska träffa honom, han låter trevligt och snäll, och har sett lite livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0