19.november

Tisdag idag. Hoppas det går bra på jobbet, har börjat bli orolig nu mer. Kanske det kommer vara min sista dag, vet inte ju. Vi har möte klockan 14, kanske ska jobba mindre timmar då, vet inte, hur länge det möte kommer vara. Min vän M svarade inget mer igår nu. Men tar det lugnt nu, ska försöka hålla lite borta från honom, om det går såklart. Nu börjar ju hända sakerna, kommer få veta snart om jag få lägenhet, och snart får svar om skolan. Vill ju så gärna börja plugga nu på riktigt nu, är ju ledsen att fick avbryta, men hoppas komma in nu. Annars måste kämpa mer, att klara mig . Just nu vill bara flytta härifrån, vill börja nytt liv, vill lämna mitt jobb såklart. Måste ju gå vidare nu. Och sist vill ju hitta nån, men känner inte redo för det på riktigt. Men tar det sakta nu, ingen mer dejtandet som tidigare, eller mer chattandet. Imorgon ska vara ledig, hoppas jag i alla fall, måste vara ledig. Måste städa hemma, sen kommer ams ringa, sen måste skriva ansökan för socialen, lämna in på torsdagen. Imorgon kommer J-s pappa hem, kanske han ska hämta henne imorgon, vet inte det. Och idag kommer få säkert paket. Beställde en tröja till mig , sen en jacka till J, också. Och min jacka, som kommer efter 10 dets. Min jacka är på vägen... Nu är jag själv, äntligen. Jobbigt, när hämtat J idag, kom hem , lagga maten, sen lägga henne. Hon somnade snabbt. Hon är trött, när vi kommer hem. Hämtade henne vid kl halv sex. Jobbat som galning, och möte gick bra, fick inte sparken, men måste jobba bättre. Känns lite bättre, men sa själv också några ord. Som kan vara lite lättare att jobba. Idag tänkte igen på honom, vet inte varför, men det var lite jobbigt. Men vi är bara vänner, det känns ju bra, men är rädd alltid nu, att han glömmer bort mig, vet inte när ska skriva till honom, vad ska skriva. Men igår var glad, när han skrev, det betyder att han bryr om mig . Han skulle bara lämnat , glömt bort mig, men det vill han inte. Han tycker jag är en trevlig o snäll tjej, och det är bra att vi kan vara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0