2. november

Hemma just nu, men ska iväg igen. Hämta J från kalas, sen ska till A. Hon vet inte, om hon kan hämta oss nu eller inte. Så kanske ska ta bussen dit nu. J har varit idag sådär, har varit lite arg, men har hållit mig tillbaka ganska mycket nu. Hon blivit arg o ledsen, har försökt att lugna henne idag lite. Det har varit så jobbiga tider just nu, när hon vill inte lyssna , vad jag säger nu. Jag har mått så dåligt själv nu också. Men försöker ta det postivt, det går bättre. Efter regnet kommer solen.... Vet inte vilken tid ska va hemma, men ska föröka vara hemma vid kl 9 tiden. Att få prata igen med G. igår vi chatta igen, och idag sa han också, att vi ska chatta Nu skickade meddelande att ska vara hemma kanske vid kl 9. Så att han vet. Jag vet inte än, hur det går med oss, jag är så rädd, att han kommer försvinna igen, eller träffa nån annan. Jag måste visa mer, vad känner, men jag kan inte ju säga direkt , att är kär i honom. Han måste förstått nu, att jag har känslorna. Och jag hoppas, att han har samma känslorna nu. Han skulle inte chattat med mig. Men jag vill ha med honom annan kontakt, än badoo. Men han vill inte än öppna alla sina kort. Han väntar, men hoppas att han kan börja lita på mig, att jag är seriös med honom. Vill så gärna träffa honom, inte bara chatta. Nu han sa igår, att han kommer att ha mycket jobb på vinter, så jag vet inte om han kan komma hit. Men hoppas , att han ska göra det nu. Klockan är över tio på kvällen. Jag är hemma ensamma, och fick prata äntligen med M(Gino-Murat). Det är nåt problem med hans computer. Jag såg honom äntligen, nu vill se i hans ögonen på riktigt. Han såg mig, vi fick en ögonblick tillsammans. Det var nån problem med mina hörlurar, han hörde inte mig så bra. Byte hörlurar , han svarar inte mer. Och nu började chatt med honom. Han skriver inget mer. Men vi fick se varandra här, det känns så konstigt, jag fick en känsla, jag fick mer att känna honom. Jag vill prata mer med honom, jag vill mer att se honom. Nu vill jag träffa honom på riktigt. Ska chatta med honom på badoo. Det måste vara nån problem med internet, för att han hörde inte mig sist nu. Nu kan chatta med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0