20.november

Nu har jag betalat nästan alla mina räkningar, såklart inte hyra, för att kan inte betala det igen. Måste vänta tills nästa lön. Och vet inte, när får börja stämpla, att få ersättning nu, inget brev. Kunde inte sova inget i natten, kanske några timmar bara. Började gråta igen, och tänka på min M. Vet inte själv, varför det var så, men jag har ju känslorna , som kan gör fortfarande ont i hjärtat. Men det går över. Det måste det göra. Jag fick ju ny erbjudan i lägenhet, men var plats nr.4. Men hoppas ju på den första lägenhet, för att vill ju flytta nu så snabbt bara kan. Vill inte vara hela tiden sent med hyran. Snart kommer de slänga ut mig, är jag rädd. Ingen mer lån. Tänkte nu ringa till Ge money banken, att kanske kan höja min kreditgränsen, att kan betala denna jävla smslånet nu. Måste betala av de ju, kan inte betala på en gång. Det blir jätte jobbig period nu. Om en månad har jag svar, om kan börja med skolan eller inte men hoppas på det nu. Och sen vet inte ju om jag får studielånet, kanske kommer de neka nu, är rädd, de kommer inte betala ju, då kan inte börja plugga. Jag kan inte fortsätta med mitt jobb, vill gå härifrån, och här är det min chans. Snart ska J till skolan, sen måste jobba, sen när kommer hem, måste görs tvättstuga, och det är mycket tvätt nu. J sover, jag fixat tvätten, duchat, är helt slut, vill sova nu snart. Idag jobbade igen, nu kommer att vara ledig 2 dagar, sen jobbar i helgen. Känns ok, att kan jobba nu. Behöver mycket pengar in nu nästa månad. Idag ringde bovärd, och nästa onsdag har jag nästa visning. Ingen svar efter första visning, tror att fick inte denna lägenhet nu. Jag vill flytta nu snabbt, måste gå ut nu, behöver mindre bostad nu. A skickade tillbaka. Jag skrev- lycka till i framtiden, han svarade- tack, detsamma. Nu svarade, om vi kan fortsätta att vara vänner, men han kommer inte vilja det.Han skrev att det var jag som tog bort honom. Nu skrev bara förlåt, och skrev på hans språk. Jag vet, han bryr inte om det nu. Han är arg på mig såklart....vill inte tänka på honom nu också. Jag tänker så mycket nu på min M, vill skicka meddelande igen honom, men nej, kan inte göra det nu. Jag berättade , när kommer nu till London, att kanske vi kommer att ses, men tror inte att han kan komma. Han svarade, att en dag kommer han besöka mig. Jag började sakta komma över honom nu, tills han skrev till mig nu igen. Nu är det jobbigt igen. Nu tänker igen på honom. Bättre att släppa honom, men det är svårt, om bara kan glömma honom. Jag saknar honom, men han är uppdagen nu. Vi kan ju vara vänner, skicka meddelande då o då, men inte mer. Han ville komma ju hit, men tror inte att han kan komma nu, när han är tillsammans med sin ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0