21.november

Lämnat J till skolan, ätit frukosten, nu bara sitter här, är så himla trött. Idag har mycket att göra hemma, och måste ut också nu. Igår gick det bättre mer A nu, han svarade, att ingen vara, vi kan vara vänner. Känns lite bättre, men mår lite dåligt just nu, att det var jag som tog bort honom. Men nu är vi vänner igen i alla fall. Försöker inte mer tänka på M , men just nu är det jobbigt . Vill ju höra nånting mer av honom, hur det går, vill chatta med honom, men kan inte ju. Han är uppdagen nu. Nej, nu ska vila lite, orkar inte mer att skriva eller bara vara här. Nu har fixat alla grejerna hemma - städat hemma äntligen, fixat alla papper, bara att lämna in till socialen, hoppas de betalar nu på måndagen. Det regnar ute, och är lite hängig, orkar inte göra mycket. Skulle behöva söka ju jobb, men är ledig imorgon också, och sen är jag utan J, kan slappna av lite. Men kommer ju jobba nu i helgen, måste ta med matlåda nu. Vet inte hur ska jobba nästa vecka, men hoppas minst 2 dagar kan jobba på hotell, och sen på lördagen på teatern. Tiden går så snabbt, snart är det jul, vill inte tänka på det. Måste börja köpa till J julklappar nu, men har bestämt, att köper ingen leksak nu. Hon visade örhängen, som hon tyckte om, hon vill ju ha hängande, och vill köpa ju silver till henne. Då har jag nånting till henne. Och måste köpa till mig själv också, och nu måste köpa till Sweetie också, och sen lite mer, om vi ska träffa några hennes vänner. Det vill jag inte, jag hatar att känna mig ensamma ju. Har rensat mina kläderna, slängt en hel del, och nu tänkte kolla lite i London, att köpa lite kanske. Som finns inte här i Sverige. Men måste räkna ju min pengar nu. Nästa månad kommer inte att söka socialen nu. Då kommer få normalt inkomst nu,hoppas jag. Hoppas att få A-kassa, de har i inte skickat inget brev, jätte konstig är det nu. Nu ska klä på mig, ska fixa ute , ska hämta min jacka också ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0