22.november

Idag har sökt nu fyra jobb. Måste ju söka, för att få a-kassa, men de skickar inget svar. Fattar inte, varför. Behöver ju ersättning. Imorgon ska jobba, o söndag också. Känns ok, att jobba. Måste ju få in nu pengar, att få vara i London. Nu räknar ju såklart pengar. Måste köpa till J också presenter, men när, vet inte . Och igår beställde ju smink för 200 kr nu. Men det kommer vara min julklapp nu. Ingen mer, som kan köpa till mig . Idag ska handla lite, sen ska ringa till banken, om jag får höja min kreditgränsen. Jag hoppas att ja får, vill bara bli av min sms lånet nu. Vill inte mer att tänka på det. Sen ska la upp Tradera, lite J-s kläderna , som ska sälja igen. Och jag är ensamma nu, J ska vara hos pappa nu. Kvällen har kommit, sitter hemma. Har handlat idag för ca 500 kr, så nästan allt pengar är slut. Det är tråkigt, att vara ensamma. Ska ta en drink sen, och kolla på tv bara. Imorgon ska jobba... A skickade meddelande, frågade vad jag gör. Jag svarade, att är hemma, och sen frågade om jag har en tjejkompis , att om jag vill kan komma till honom. Han är hos en vän. Jag svarade, att har ingen singel tjejkompis. Vad han tänker nu, vill han ses nu eller, vad. Nej , vill inte träffa honom så nu. Ska få sen, om han svarar nåt nu. Tänker ju på min M, vill skriva honom, säga bara hej, hur mår du eller bara att få chatta med honom, men kan inte, han har inte tid för mig nu....kan inte glömma honom nu så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0