24.november

Vecka har gått, var ensamma denna helg. Imorgon ska hämta J. Det har varit lugnt, för att nu har jag jobbat. Vet inte hur kommer jobba nästa vecka. Det var lite jobbig vecka också nu. För att M skicka meddelande, och det blev för mig för mycket nu igen . Tänker igen på honom, vill ju komma över honom , men kan inte. Snart kommer åka till London, då kan det bli jobbigare. Då kommer tänka mer på honom, att nu är jag där, vi är inte så långt från varandra. Vi skulle träffa då, när är där, men han kan inte träffa mig. Jag ber inte honom så mycket. Bara att ses under dagen, det skulle vara allt. .... Och nu är A tillbaka, idag vi prata på skype. Det känns så lätt, att prata med honom , att se honom. Han är ju bara vän, inget mer. Jag berättade honom om M, att såg, att jag är ledsen för honom, att jag blev besviken om honom. Jag måste komma över honom nu, att kan gå vidare. Det börjar hända sakerna snart. Jag fick brev igen a- kassa, och jag får ingen a- kassa, det är helt sjukt nu. Jag har ju socialen, men måste ju hitta annan jobb. Men att inte få a- kassa, det är fel. Fattar ingenting nu, varför. Nu ska överklaga det beslut. Imorgon ska ringa banken, och hoppas att jag får höja min krediten, om jag inte får, då vet inte vad ska göra. Och hoppas nästa vecka kommer bli bättre än denna vecka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0