26.november

Snart börjar ny dag, måste väcka J själv idag, hon vaknar inte själv. Sen lämnar henne, sen ska till jobbet. Känns bra, att kan jobba idag, behöver ju tjäna pengar nu. Och nu kommer klara mig fint, men får inte börja köpa för mycket. Tänker innan köper, är min nytt moto. Det är många sakerna, som vill ju ha, men håller ut mig. Det kan vänta, tänker om kan vara utan det, och det kan jag. Först betala alla räkningar, sen måste spara lite för resa också. Igår kom en ny kille på HP, att chatta, och han ville ses på skype, vi chatta där, han ville se mig, men sa, att orkar inte idag, sen han slutade att prata med mig. Nej tack, behöver inte såna killar mig. Och jag mår faktiskt bättre nu, när är inte så aktiv, när var på badoo. Jag har ju kvar några vänner, som kan prata när jag bara vill nu. Och jag är glad, att fick tillbaka A nu som vän. Han är en snäll, trevlig. När vi prata på skype, då han sa, att ibörjan han var arg på mig, när jag tog bort honom som vän, men sen han tänkte efter, att nej, jag vill ha henne kvar som vän. Och han är en vän, vi kan prata om allt, och det vän behöver jag, som kan ibland prata. Jag har ju på HP en till, som har kontakt, men han är inte så sä'ker att vi kan träffas, han har inte frågat, inte jag heller. Men kanske vi kommer ju ses nån dag. Vem vet. Och igår såg helt plötsligt denna morgonkille, han hade inte jobbkläderna , och tror att han kom med pendel....jag har inte sett honom nu länge länge. Såklart han såg inte mig, men nu jag vet att han bor andra sida av pendeltåg.... Måste börja kolla till J, dags att väcka henne. Just nu vill jag bara gråta. Idag skickade meddelande till M, bara skrev hur mår han, han svarade att han mår bra, att hoppas jag mår bra med. Skrev att jobbar mycket nu, att imorgon ska kolla en lägenhet. Senare skickade , att hoppas att hans söner o hans ex mår också bra, att hoppas vi kan höras snart igen. Men han svarade inget. Ok. Och sen när var i Lindex med J idag, såg jag denna kille, som brukade träffa på morgonen, och han var där med sin fru o dotter....fyn tänkte, att ja såg honom nu med fru o dotter. Och jag som började tänka på honom igen....nu är han försvunnen för mig. Att det måste hända med mig hela tiden, att inte få träffa nån ledig kille. Det är så jobbigt just nu...men det blir bättre snart jag vet, tänker positivt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0