28.november

J vaknade imorse själv, det var lättnad för mig. Snart är november slut, och sen kommer detsember. Då kommer det mycket mer att hända. Det kommer vara svar från skolan, om lägenheten, sen vi ska åka till London. Och sen jag har sista månad kvar att min sista nyårsdrömm ska bli sann, men tror det kommer inte hända ju. Alla mina nyårs drömmar-önskningar har blivit sann, men samtidigt har tappat de nu. Men vad kommer jag önska nu för nästa år? Det vet jag, vad jag önskar mig mest nu. Snart ska till jobbet, kunde inte sova så bra heller i natten. För att jag kan inte sluta tänka på honom, det bara går inte, det är så svårt. Kunde vara det han, som skulle hittat för kärlek, som nu har jag tappat....vill inte tänka på honom, och nu är jag rädd, att vill hitta nån annan, att kan glömma honom. Men jag kan inte göra så, för att det är helt fel. Hur länge kommer det ta, att komma över honom. Han är ju min vän, vi har kontakt kvar, men inte så ofta. Bara skriver ju "hej, hur mår du " och det är allt. Jag vill att han ska prata lite mer med mig, men det gör han inte. Vill inte skriva honom nu nästa gång, kommer han att skriva mig. Vem vet. Nu ska fixa J , hon måste klä på sig nu. Det är jobbigaste med henne just nu. Kvällen, har ont i halsen, är så himla trött. Och ska jobba imorgon också. Bra för mig, för att behöver pengar nu. Vill komma över honom nu, vill inte tänka på honom, vill inte skriva honom igen, vill inte bara. Det var nästan 2 killar, som skulle viljat träffat, men nu är båda borta, de var HP. En var lite mer seriöst, men nu han inte läst min meddelande 3 dagar, men han varit online. Då tolkar honom, att han är inte intresserad av mig mer. Andra kille bara kom, och samtidigt gick. Han ville träffas på skype, men var så trött för det, efter det han försvann nu igen. Då är jag i ruta ett igen, men ska inte leta efter nån just nu direkt. Kommer det nån, då kommer han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0